Home gym

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Home gym

Hee,

Ik ben van plan om een home gym thuis op te zetten in een kamertje die leeg staat. Ben van plan om ongeveer dit te gaan halen; dumbells/schijven/power rek/optrek stang/en een bankdrukset.

Hoeveel zal dit ongeveer bij mekaar gaan kosten (2dehands) en waar kan ik het zo goedkoop mogelijk halen.

Originally posted by FitCH View Post
    Hee,

Ik ben van plan om een home gym thuis op te zetten in een kamertje die leeg staat. Ben van plan om ongeveer dit te gaan halen; dumbells/schijven/power rek/optrek stang/en een bankdrukset.

Hoeveel zal dit ongeveer bij mekaar gaan kosten (2dehands) en waar kan ik het zo goedkoop mogelijk halen.
    Als je regelmatig ff op Marktplaats kijk kun je al voor een paar honderd euro klaar zijn..

Zoek dan op de term: kracht fitness

Comment

Als je vervoer en tijd hebt is het ook heel verstandig om op ebay.de te kijken. Duitsland is vaak goedkoper..
      "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
        Als je regelmatig ff op Marktplaats kijk kun je al voor een paar honderd euro klaar zijn..

Zoek dan op de term: kracht fitness
        Paar honderd is wel heel erg laag ingeschat, een rack is immers al een paar honder euro 2e hands. Als je een beetje fatsoendelijk wilt trainen zit je wel tussen de 750 en 1000 euro. Dan heb je wel een goede basis.

Rack 250,-
        fatsoendelijke bench 150,-
        halterset rond de 150kg 200,-
        pully 100,-
        dumbell stangen 50,-
        Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Waar ergens kom je vandaan? Heb hier nog 150kg aan vestelbaar materiaal liggen, stuur anders ff pm bij interesse
          Constantia et labore

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X