Hoe lang duurt cut?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by jowblob View Post
    Ik maak planningen omdat ik zo snel mogelijk wil aankomen en niet skinny zijn. Tijdens zomer vakantie wil ik tenminste 75kg wegen en bf hebben van onder 15%. Voor de volgende jaar wiil ik 80kg 10%. Want nu ik ook wat meer weeg merk ik ook dat ik in me t-shirts beter uit zie enz Kreeg laats een compliment van een meisje tijdens de lessen zegt ze:

Zij:Hoe gaat het met je sport?
    ik: goed
    Zij: o ik probeer juist af te vallen
    Zij: zijn je armen breder geworden?
    ik: ja ik ben 2 kilo aangekomen
    Zij:O mag ik ze dalijk is zien na de les?
    ik: ik laat je dalijk wel een foto zien xd
    Wauw hoe oud ben je?

Comment

Ja ik had gemerkt dat bodybuilding je sexier maakt
      mijn vriendin vindt dat ik te groot word (A) en dat allemaal in 1 jaar, naturel en pas 4 proteïne shakes gedronken XD
      "is it not largely by the ecxercise of will-power that most things are achieved?" - Eugen Sandow

Comment

Originally posted by Burnedice View Post
        4% van 75kg is 3 kilogram. Om 1 kg vetweefsel te verliezen moet je een tekort van 9000 kcal hebben.
        Omdat jij 3kg vet wilt verliezen moet jij dus 3*9000=27000 kcal tekort komen in totaal.

Uiteraard is dit theoretisch en kan het in de praktijk heel anders lopen, maar 2-3 maanden kun je op rekenen.
        Stap maar af van die DBB theorie, want dit is onzin.
        Het kan wel met een tekort aan cal, maar er komt dan wel meer bij kijken dan alleen maar te weinig eten. Anders is het geen bf verlagen maar gewicht verlagen.

Je moet gewoon meer verbranden dan je aanzet, of eten en massa bouwen zonder bf aan te zetten dus.
        Te weinig gaan eten is nog steeds de meest idiote manier van bf verlagen.
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Ello iedereen

Na 6 maanden trainen ben ik van 59-60kg naar 70kg gekomen en me bf is 14% (gister opgemeten in gym) Ik ben van plan om naar 75kg te bulken voor mei 2012... En dan wil ik cutten voor de zomer.. Me vraag is hoe lang gaat het duren om bijvoorbeeld van ong 16-17% bf naar 12% bf te gaan?

Begin nu gelijk je voeding aan te passen en je bf% laag te houden of omlaag te brengen. Je hoef niet vetter te worden. Je kan ook naar de 75 kilo zonder bf% te verhogen he....blijf op die 14% zitten of verlaag het gaandeweg.
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by Burnedice View Post
            Ben nu niet helemaal zeker of het 9000 of 7000 is of een totaal andere waarde die nodig is om 1kg vet te verliezen, maar in ieder geval kun je op een paar maanden rekenen denk ik.
            1Kg vet heeft een energie potentieel van 90000 Kcal. Maar, 1 kg lichaamsvet levert 7000 kcal energie op, netto.
            Het vrijmaken en transport van vetten kost energie.

Comment

Maar ik kan geen meisje gebruiken omdat ik geen geld heb
              Harder werken.
              geen chick omdat je geen money hebt kan niet he, dan gaat alle swag verloren

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                Harder werken.
                geen chick omdat je geen money hebt kan niet he, dan gaat alle swag verloren
                Waar kom jij vandaan man
                Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Toph View Post
                  Waar kom jij vandaan man
                  just sayin

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...