ongeveer vet%

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ongeveer vet%

hoi allemaal,

volgens het apparaat bij de fitness waar ik train heb ik een vet percentage van 20,1%

volgens de ervare mannen waar ik mee train is dat onmogelijk het zou veel lager moeten zijn volgens hun.

ik zou graag julie mening horen.
    (als de foto niet laad staat hij ook bij mijn profiel.)

groetjes,
    vincent
    Last edited by vincentboy; 15-12-2011, 13:50.

Die apparaten zijn nooit heel accuraat.

Ik zou zeggen dat je 12/13 procent hebt.

Comment

Ikzelf heb op dit moment een vet% van 15-16 en heb een stuk meer defenitie. Ik denk dat je zeker op zoon 18% zult zitten.
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Serieus Dyno? Ik zou hem eerder op 12-14% schatten, hij heeft flink wat aderen op de onderarmen en bij zijn buik valt amper vet te zien. Met 18% zou hij meer vet hebben dan een gemiddelde man, lijkt mij niet. Misschien heb jij meer definitie door extra massa?

Comment

Veel mensen hebben geen realistisch beeld van vet%. ikzelf zag er ooit vergelijkbaar uit als op de foto van de TS. Weinig vet op buik en armen/schouders. Ik dacht toen op een 12-13% te staan (en anderen van bodynet ook).

Ik dacht: eventjes 4-6 weken cutten en ik heb een 10% vet met een aardige six pack. Na 6 weken cutten, was ik rond mijn taille een aantal centimeters kwijt, en ik merkte dat ik er qua massa goed vol uitzag, maar had nog steeds geen six pack. Vet% was gewoon nog te hoog. ondanks dat ik goed gecut had en zeker 3% vet verloren was, had ik nog steeds te weinig defenitie.

Het koste me nog 3 Maanden Na deze cut voor ik mijn doel bereikt had. Ik had dus zomaar even een 5% meer vet als dat ikzelf en anderen dachten.

Ik ben vrij zeker dat het vet% van deze persoon boven de 16% is, en gok het op grofweg een 18%. wanneer hij dus ripped wil worden met een goede duidelijke six pack. dan moeten er zeker een 8-10% vanaf. Dit zal zich vertalen naar een 8-9 kilo lichaamsgewicht.
          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

als ik nu in de spiegel mijn handen op m'n hooft houdt zegmaar en mijn buik aanspan zijn alle 6 de spieren al duidelijk zichtbaar, ook aan elke kan 4zaagspieren.

bedankt voor de informatie!

Comment

Misschien ook niet de beste foto om te schatten. Maar je hebt meer aders en minder buikvet dan ik en ik meette bij mezelf 20% BF met een 7-punts huidplooimeting.
              Train hard or go hormone

Comment

front flits haalt alle definitie weg...

Vind 18% wel hoog man.

Body Fat Pictures and Percentages | Leigh Peele

Heb je trouwens rouge op?
                Ssssmoking

Comment

inderdaad die flits veraderd veel ja, sorry maar wat is rouge?

als die fotos kloppen zit ik tusse de 10 en 14 richting 10 denk ik

bedankt.

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                    Veel mensen hebben geen realistisch beeld van vet%. ikzelf zag er ooit vergelijkbaar uit als op de foto van de TS. Weinig vet op buik en armen/schouders. Ik dacht toen op een 12-13% te staan (en anderen van bodynet ook).

Ik dacht: eventjes 4-6 weken cutten en ik heb een 10% vet met een aardige six pack. Na 6 weken cutten, was ik rond mijn taille een aantal centimeters kwijt, en ik merkte dat ik er qua massa goed vol uitzag, maar had nog steeds geen six pack. Vet% was gewoon nog te hoog. ondanks dat ik goed gecut had en zeker 3% vet verloren was, had ik nog steeds te weinig defenitie.

Het koste me nog 3 Maanden Na deze cut voor ik mijn doel bereikt had. Ik had dus zomaar even een 5% meer vet als dat ikzelf en anderen dachten.

Ik ben vrij zeker dat het vet% van deze persoon boven de 16% is, en gok het op grofweg een 18%. wanneer hij dus ripped wil worden met een goede duidelijke six pack. dan moeten er zeker een 8-10% vanaf. Dit zal zich vertalen naar een 8-9 kilo lichaamsgewicht.
                    Ik heb nog nooit op zo´n laag vetpercentage gestaan als jou, maar volgens mij is dit toch echt niet zo hoog. Dan zou hij nu al zo goed als een ongezond persoon zijn die richting obesitas gaat.

Daarbovenop is die sixpack toch ook heel erg genetisch bepaald? Maar goed, vetpercentage is natuurlijk niet ook maar een klein facet, de spiegel is wat dat betreft interessanter. Wat is je idee trouwens over die laatste kilo´s, zou het niet zo kunnen zijn dat die gewoon veel moeilijker zijn en dat het daarom nog zo lang duurde voordat je echt ripped werd?

@marv, volgens mij is hij gewoon opgewonden:P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X