snel vraagje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• snel vraagje

Ik heb een jaar aan een stuk getraind, begon progressie te zien maar ben er nu een 4 tal maand uit door omstandigheden. Kan ik gewoon verder doen met mijn split schema of beter eerst een full body schema doen en zo ja voor hoe lang?
    Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Eerst ff een paar weekjes (1 a 2) fullbody doen als ik jou was. Anders sterf je van de spierpijn en duurt het nog langer voordat je weer voluit kunt trainen hahahaha :P
    "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

Originally posted by Rubeltje View Post
      Eerst ff een paar weekjes (1 a 2) fullbody doen als ik jou was. Anders sterf je van de spierpijn en duurt het nog langer voordat je weer voluit kunt trainen hahahaha :P
      Dacht het al, wel kut.
      Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

Ik zou gewoon split doen en dan laag gewicht veel reps en dan na week of 2 op bouwen.
        Succes

Comment

Gewoon je schema verder zetten waar je mee bezig was 4 maand geleden.
          En wat minder zwaar beginnen of minder reps doen per oefening.
          Heb zelf een half jaar stil gelegen en qua spierpijn als je terug begint valt het wel mee hoor.

Comment

Originally posted by Rubeltje View Post
            Gewoon split oppakken en gewichten op bijvoorbeeld 70%. Is misschien niet zwaar, maar wel genoeg om gruwelijke spierpijn te hebben. Duurt een weekje en daarna kan je weer knallen. Althans, zo werkte dat bij mij na een maand vakantie.
            Train hard or go hormone

Comment

hij is 4 maanden gestopt!!!
              dan zou ik niet gelijk weer beginnen met een split.

eerst ff 2 a 3 weekjes je lichaam weer laten wennen aan training.
              “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Gisteren eerste training gedaan.

Full body: heb alleen spierpijn in borst, voor de rest niets. Gewichten waren wel super laag.
                Ik ga mijn lichaam laten wennen voor een week misschien langer en dan weer mijn split schema volgen. Full body vind ik maar niets.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X