I want to look like that guy

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• I want to look like that guy

Heb hem nu twee keer bekeken..

Ik vraag me af wat jullie vinden van de eind conclusies van de documentaire?

Het heeft voor mij best wel voor een openbaring gezorgd. Ik geef eerlijk toe dat ik best lang heb rondgelopen met het idee om eruit te willen zien als iemand met een laag vet percentage (denk aan Brad pitt fight club), maar volgens deze docu is dat simpelweg niet haalbaar dag in, dag uit, jaar in, jaar uit.

Als ik zie wat die man allemaal heeft moeten doen om daar te komen...woah!

Aan de andere kant heeft het me ook laten zien hoe ver ik mijzelf kan transformeren door goede voeding en hard te trainen. Misschien is die 6% niet haalbaar, maar de 10-12 wel?

Ik snap ook niet waarom iemand een normaal vet percentage heeft op 15-20%. Ik dacht dat dit vrij vet was eigenlijk.

Goed.. dit zijn mijn gedachtes zo ver.. Ik ben echt benieuwd naar jullie meningen.

als je de docu nog niet gezien hebt, doen!
    ~love what you do, do what you love~

Als je wat spiermassa hebt kan 20% er gezond uit zien hoor.. maar iemand die niet traint met 20% bf is wat aan de grumpy kant ja

Maar ja goeie film inderdaad!
    189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
    Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

als je wilt kun je op 6% staan maar het lijkt mij ook lastig, 10 tot 12 is makkelijk en mooi! als je je best doet kun je alles!
      There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

mij niet gezien, 6 haha

Ik vraag me ook af als ik nu tot 12% kom, hoe ik het dan onderhoud?
        die gast was op het eind, na de bb wedstrijd, weer six pack-vrij
        moet je dan altijd zo weinig blijven eten?

fascinerende wereld! die bb wereld!

Comment

Hij werd ook zeer goed begeleid door Jeff Willet. Dat is een echte expert; die wist precies wat hij moest doen om die Stuart zo ver te krijgen.
          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
          - Dave Tate

Comment

Ja, die Jeff is geniaal in zn vak.

Comment

volgens mij was het six pack verhaal zo

als je genetisch bevooroordeeld bent heb je al rond de 10 - 12% een six pack
              anders is het onder de 10% zeker

maar ik geef niet heel erg om een six pack dus vandaar is mijn kennis over een six pack best beperkt

Comment

Die 6 pack boeit me niet meer.
                Wat me wel boeit is hoe tijdschriften, films, reclames etc liegen over het feit dat onder de 10% de standaard is.

Ik zelf, ik weet niet. Ik ben nu rond de 17 maar ik wil op z'n minst er een paar procent af en daarbij dus ook een aantal kilo's. Cutten is fucking moeilijk voor zo'n vreetzak als ik, en eigenlijk houd ik ook niet eens zo van kracht training hahaha Maar hey, soms even door die zure appel heen bijten! Als er een andere manier was, qua sport, dan deed ik het wel. Maar kracht training lijkt iets te zijn wat komt en gaat bij mij.... Voeding is iets waar ik nu in ieder geval stabiel in wil blijven.

Comment

Originally posted by Optimus_Prime View Post
                  Die 6 pack boeit me niet meer.
                  Wat me wel boeit is hoe tijdschriften, films, reclames etc liegen over het feit dat onder de 10% de standaard is.

Ik zelf, ik weet niet. Ik ben nu rond de 17 maar ik wil op z'n minst er een paar procent af en daarbij dus ook een aantal kilo's. Cutten is fucking moeilijk voor zo'n vreetzak als ik, en eigenlijk houd ik ook niet eens zo van kracht training hahaha Maar hey, soms even door die zure appel heen bijten! Als er een andere manier was, qua sport, dan deed ik het wel. Maar kracht training lijkt iets te zijn wat komt en gaat bij mij.... Voeding is iets waar ik nu in ieder geval stabiel in wil blijven.
                  klopt daar kan ik me ook wel aan ergeren.

Comment

aan de ene kant wil ik schijt aan hebben..roken.. zuipen.. en er geen fuck om geven, aan de andere kant ben ik te ijdel.
                    Ik kom binnen no time HARD aan (in vet) als ik niet blijf trainen en goed blijf eten.

Nog steeds op zoek naar die balans

anyway. Back to the topic! ... Docu! Vet!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X