Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
haal die oordopjes waarvan zo een plastic ding aan zit dan om je hele oor gaat dan valt het er niet af ik heb meestal met normale oordopjes als ik train dat ze dan eruit vallen wat erg irritant is.
Ik heb problemen met oordopjes. Maakt niet uit welke, ze donderen er allemaal uit.. Dus ik heb zo'n grote koptelefoon van Sony die je hele oor bedekt zeg maar. was 25 euri bij de mediamarkt. Goede bass en tot nu toe geen problemen gehad met dat het van mn hoofd of oren af dondert
Ik heb kleine gehooringangen, ik doe er dus altijd de kleinste dopjes op die erbij zitten, dan vallen ze er zeker niet uit. Misschien een tip?
Voor ieder budget is er wel een goede optie, alleen jammer dat je de in-ear niet mag uitproberen. Ik begrijp dat wel (yuk) maar toch blijft het een beetje gokken naar de geluidskwaliteit.
Heb zelf b&o dingen, topspul, maar ook erg duur. Sennheiser is goed voor dat geld. Broertje heeft de Bose in ears ook mooi. Mooiste koptelefoon die ik totnogtoe heb gehoord: bower en wilkins. Op display in de mediamarkt, prachtig geluid.
B&W P5? met dat schapenleer en prachtige design, die dingen zaan baas en duur. 350,- ofso.
b&0 is niet zo duur op het gebied van oordopjes en koptelefoons, de form 2 koptelefoon is maar 115,-
Ik heb ruim een halfjaar genoten van de Sennheiser CX300II. Deze klonken het beste wat ik tot dusver heb gehoord. Zeer strakke bass en het hoog, midden en laag mooi in balans. Maar zonder ergens achter te blijven haken zijn de hoge tonen van het rechter dopje van de ene op de andere dag bijna verdwenen en klinkt het rechter dopje ook iets zachter. Tijd voor een nieuwe dus. Op het moment gebruik ik ter overbrugging die goedkope in-ear dopjes van Scullcandy van een tientje, toch hoorbaar wat minder goed. Ik overweeg om binnen een paar maanden de Sennheiser CX500 te halen omdat ik toch weer goeie wil hebben. Persoonlijk vind ik de ongelijke snoerlengte tussen links en rechts juist wel prettig (rechts achter je nek langs). Sommige merken hebben dit niet.
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Comment