Fitness Kleding

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hoor je kleding te dragen dan tijdens sporten
    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Originally posted by Triple Aces View Post
      Is toch soms best leuk?

ik heb 2 tshirts van allnaturaloptions, een amerikaans merk, en heb ook wat tanktops van gold's gym, maar die draag ik enkel als het erg warm is eigelijk
      en ook wel leuke tshirt van op fibo... en een tshirt van titan
      Maar voor de rest ook gewoon goedkope broekjes en tshirts.. Maar is soms wel leuk gewoon

ooit wil ik er wel eens bestellen van bulky boy, die zijn ook wijs
      +1. Zou graag ook wat meer dergelijke shirts hebben. Het is eens iets anders om mee te trainen. Zelf heb ik er één van Titan en 'Powerlifting'. En eigenlijk vind ik deze shirts meer en beter passen. Normale shirts zijn ofwel veel te klein aan je armen ofwel veel te lang aan je middel.
      RAW: 155 - 155 - 220
      EQ: 190 - 165 - 230

Comment

trek gewoon waar je fijn in voelt.

Comment

Originally posted by H-040 View Post
          trek gewoon waar je fijn in voelt.
          De beste opmerking in heel dit topic. Nu gewoon een slotje erop.
          Geniet, en drink met maten!

Comment

TS spamt natuurlijk gewoon dat mag duidelijk zijn maar serieus, ik heb wel speciale sportkleding. Katoen wordt helaas zo zwaar als je gaat zweten. Ik hou het bij speciale materialen zoals supplex, ideaal! Lange broek aan zodat het zweet niet in je knieholten rolt maar wordt opgenomen door het materiaal.

Comment

gewoon een paar t-shirts in de aanbieding gekocht. maakt niet uit wat je aan hebt als het maar groot genoeg is.

Comment

Gezien alle grote merken zoals Gorilla, Animal, Gasp, Better Bodies etc. en nu dit nieuwe merk, Iron Addict. Is er blijkbaar dus genoeg vraag naar kleding specifiek voor fitness. Ik zelf train gewoon in voetbalshirtjes of een oud tshirt en snap ook niet echt waarom sommige mensen een merk als Gorilla gaan kopen, simpele T-shirts met alleen (klein) het logo van Gorilla erop voor 40/50 euro. Moet zeggen dat ik die Iron Addict kleding dan nog wel specialer vind, die ontwerpen zijn wel vet, maar zou ze dan misschien nog eerder als casual kleding kopen dan als echt sportkleding.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X