Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Wil niemand op z'n tenen trappen en ik zal hier misschien wel vijanden mee maken....
Maar ik vind dat er in veel topic's een hoop onzin komt te staan, als ik op het forum kom en check de nieuwe berichten zijn meer dan de helft van de lopende topic's uitedraaid op onzin...
Moet ook af en toe kunnen!
Begrijp mij niet verkeerd ik vind dit nog steeds een gezellig en goed lopend forum, maar het zou misschien wat minder kunnen..
Nogmaals ik wil hier niemand op z'n tenen trappen en niemand beledigen, en zeker niet de zeikerd uithangen maar dit is mijn mening ...
Grtz..
p.s. ik was het niet die met die 20pm's sturen
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Naar wat ik gelezen heb, groei je niet in de lengte omdat je groeischrijven in je knoken afgesloten worden op einde puberteit.
Wat doet GH wel is ervoor zorgen dat bepaalde uiteinden van je lichaam groeien. Dus je kaak, voorhoofd etc.. Ik neem aan dat die gewoon dikker worden, aangroeien als het ware...
Dus neen, je kunt geen GH nemen en hopen dat je nog langer wordt, als je bijvoorbeeld al in je twenties bent... However als je een aandoening hebt, die ontdekt wordt voor of tijdens je puberteit, waarbij je te weinig GH aanmaakt, dan geven dokters je GH en wordt je dus wel degelijk langer ...
Voila, hoop dat hiermee je vraag beantwoord is... En voor meer technische achtergrond... -> www.google.be zoekoptie 'Groeihormoon toepassingen'
Citaat[/b] (harold @ Okt. 16 2004,08:25)]Wil niemand op z'n tenen trappen en ik zal hier misschien wel vijanden mee maken....
Maar ik vind dat er in veel topic's een hoop onzin komt te staan, als ik op het forum kom en check de nieuwe berichten zijn meer dan de helft van de lopende topic's uitedraaid op onzin...
Begrijp mij niet verkeerd ik vind dit nog steeds een gezellig en goed lopend forum, maar het zou misschien wat minder kunnen..
Nogmaals ik wil hier niemand op z'n tenen trappen en niemand beledigen, en zeker niet de zeikerd uithangen maar dit is mijn mening ...
Grtz..
je hebt wel gelijk hoor,bro.
een geintje moet kunnen maar af en toe gaat het te lang door en word het grof.
begrijp het dus ook helemaal en ik vind je dan ook geen zeikerd.
ik kan veel meer waardering opbrengen als je dit gewoon meld dan dat je idd via pm zou lopen te zeuren bij een van de mods.
infeite was het als grap bedoeld arie maar ik zie nu toch dat mijn grap toch iets uitgelokt heeft en iedereen toch doorheeft dat het soms te gortig werd, is ook niet tof voor de mensen die even een serieus topic willen starten en dan zien dat het vol geluld wordt.
Citaat[/b] (snipke @ Okt. 16 2004,18:42)]infeite was het als grap bedoeld arie maar ik zie nu toch dat mijn grap toch iets uitgelokt heeft en iedereen toch doorheeft dat het soms te gortig werd, is ook niet tof voor de mensen die even een serieus topic willen starten en dan zien dat het vol geluld wordt.
Dus bij deze ben ik niet meer streng
Grtz
Ik blijf wel wat strenger, dan maar geen vrienden..
Citaat[/b] (harold @ Okt. 16 2004,08:25)]Wil niemand op z'n tenen trappen en ik zal hier misschien wel vijanden mee maken....
Grtz..
ben ik het helemaal mee eens
die domme discussie over van alles en nog wat zijn wel leuk maar het moet inderdaad niet te gek worden. Ik moet zeggen dat sommige discus. wat te ver gaan het moet wel gezellig bljven
als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment