Zou ronnie gh gebruikt hebben?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (Curiosio @ Okt. 15 2004,13:25)]Kom jij met deze kuur vast wel achter broertje..

Greets...
    ach....zolang ik mn kaken nog op elkaar kan krijgen maak ik me nog geen zorgen,bro

greetzz
    Attached Files

Comment

Wil niemand op z'n tenen trappen en ik zal hier misschien wel vijanden mee maken....
      Maar ik vind dat er in veel topic's een hoop onzin komt te staan, als ik op het forum kom en check de nieuwe berichten zijn meer dan de helft van de lopende topic's uitedraaid op onzin...
      Moet ook af en toe kunnen!
      Begrijp mij niet verkeerd ik vind dit nog steeds een gezellig en goed lopend forum, maar het zou misschien  wat minder kunnen..

Nogmaals ik wil hier niemand op z'n tenen trappen en niemand beledigen, en zeker niet de zeikerd uithangen maar dit is mijn mening ...

Grtz..

p.s. ik was het niet die met die 20pm's sturen  

Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Naar wat ik gelezen heb, groei je niet in de lengte omdat je groeischrijven  in je knoken afgesloten worden op einde puberteit.

Wat doet GH wel is ervoor zorgen dat bepaalde uiteinden van je lichaam groeien. Dus je kaak, voorhoofd etc.. Ik neem aan dat die gewoon dikker worden, aangroeien als het ware...

Dus neen, je kunt geen GH nemen en hopen dat je nog langer wordt, als je bijvoorbeeld al in je twenties bent... However als je een aandoening hebt, die ontdekt wordt voor of tijdens je puberteit, waarbij je te weinig GH aanmaakt, dan geven dokters je GH en wordt je dus wel degelijk langer ...

Voila, hoop dat hiermee je vraag beantwoord is... En voor meer technische achtergrond... -> www.google.be  zoekoptie 'Groeihormoon toepassingen'

zul je zeker meer kunnen ontdekken...  

Comment

Hoop niet langer te worden maar vroeg het mij gewoon af

Grtz..

Comment

Ghehe...zie het al helemaal voor me harold....Ben je jaar of 30..... krijg je opeens te horen nog van..zooo jij bent een stuk langer geworden ......

Comment

Naast alle onzin was dat goede info..

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (harold @ Okt. 16 2004,08:25)]Wil niemand op z'n tenen trappen en ik zal hier misschien wel vijanden mee maken....
                Maar ik vind dat er in veel topic's een hoop onzin komt te staan, als ik op het forum kom en check de nieuwe berichten zijn meer dan de helft van de lopende topic's uitedraaid op onzin...
                Begrijp mij niet verkeerd ik vind dit nog steeds een gezellig en goed lopend forum, maar het zou misschien  wat minder kunnen..

Nogmaals ik wil hier niemand op z'n tenen trappen en niemand beledigen, en zeker niet de zeikerd uithangen maar dit is mijn mening ...

Grtz..

je hebt wel gelijk hoor,bro.

een geintje moet kunnen maar af en toe gaat het te lang door en word het grof.

begrijp het dus ook helemaal en ik vind je dan ook geen zeikerd.

ik kan veel meer waardering opbrengen als je dit gewoon meld dan dat je idd via pm zou lopen te zeuren bij een van de mods.

greetzz

Comment

infeite was het als grap bedoeld arie maar ik zie nu toch dat mijn grap toch iets uitgelokt heeft en iedereen toch doorheeft dat het soms te gortig werd, is ook niet tof voor de mensen die even een serieus topic willen starten en dan zien dat het vol geluld wordt.

Dus bij deze ben ik niet meer streng

Grtz
                  stil growing

Comment

ok dan kerel

je mag blijven

ik zal je weer volop steunen in de strijd,broeder!

greetzz

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (snipke @ Okt. 16 2004,18:42)]infeite was het als grap bedoeld arie   maar ik zie nu toch dat mijn grap toch iets uitgelokt heeft en iedereen toch doorheeft dat het soms te gortig werd, is ook niet tof voor de mensen die even een serieus topic willen starten en dan zien dat het vol geluld wordt.

Dus bij deze ben ik niet meer streng

Grtz
                      Ik blijf wel wat strenger, dan maar geen vrienden..

Greets...
                      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

moet er toch 1 zichzelf opofferen, maar komt ten goede voor het forum
                        En volgens mij heb je dat wel over voor een goed lopend forum..

GRtz..

Comment

Ik blijf ook toekijken hoe het eraan toegaat en zal indien nodig ingrijpen, moet mijn collega tenslotte voor 100% steunen in deze harde tijden

Grtz
                          stil growing

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (harold @ Okt. 16 2004,12:15)]Hoop niet langer te worden maar vroeg het mij gewoon af

Grtz..
                            ligt er aan wat er langer wordt
                            als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (harold @ Okt. 16 2004,08:25)]Wil niemand op z'n tenen trappen en ik zal hier misschien wel vijanden mee maken....

Grtz..

ben ik het helemaal mee eens
                              die domme discussie over van alles en nog wat zijn wel leuk maar het moet inderdaad niet te gek worden. Ik moet zeggen dat sommige discus. wat te ver gaan het moet wel gezellig bljven
                              als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..

Comment

Je haalt een beetje ouwe koeien uit de sloot, Fiedel!
                                We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X