wat nou eten om aan te komen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Mijn kwark is 750ml en dan strooi ik er nog wat suiker tussen kaas en ei zit ook wel goed en wat mag bukakke wel niet wezen?

Comment

Originally posted by Moschinoow View Post
      Mijn kwark is 750ml en dan strooi ik er nog wat suiker tussen kaas en ei zit ook wel goed en wat mag bukakke wel niet wezen?
      Google maar.
      Train hard or go hormone

Comment

vegetariërs eten toch ook geen eieren en melk producten he?
        Als je dat wel doet kan je net zo goed vlees eten, die dieren zijn toch al dood...

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
          vegetariërs eten toch ook geen eieren en melk producten he?
          Als je dat wel doet kan je net zo goed vlees eten, die dieren zijn toch al dood...
          Dat zijn veganisten denk ik en geen vegetariërs
          I'm not special, but not the same as you.
          Because I do things you will never do.
          SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)

Comment

Originally posted by nbtp View Post
            Dat zijn veganisten denk ik en geen vegetariërs
            Is toch ook dieren ''gebruiken'' voor goederen? lijkt mij net zo erg als je vegetariër bent.
            Kan dat niet begrijpen.

Comment

Originally posted by Toph View Post
              Noten, tofu, kwark (gewoon 1L / dag ), kaas, ei, melk, whey, pindakaas, bukakke.
              hahahaha jij bent facking smerig
              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Ik vind het niet zielig voor die beesten hoor die slachten ze tegewoordig voor alles bontjassen tassen schoenen je portomonee van alles daar gaat het me niet om
                Ik krijg het gewoon niet door me strot dat vlees en heb alles al geprobeert krijg er gewoon braakneigingen bij dus dat word nix meer vlees helaas
                Maargoed iemand alsnog nog wat tips wat ik kan eten behalve vlees dus

Comment

Linzen, kikkererwten , kidneybonen
                  More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Bedankt dybobet ik zal morgen gelijk wat kopen ervan!

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                      Is toch ook dieren ''gebruiken'' voor goederen? lijkt mij net zo erg als je vegetariër bent.
                      Kan dat niet begrijpen.
                      Lijkt me dat er een duidelijk verschil is tussen dieren doden of een product van ze gebruiken. Vind het altijd een beetje onzin dat mensen ageren tegen vegetariër zijn, iedereen zijn keus lijkt me, hoe je het ook verklaart tegenover jezelf.
                      Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                        Linzen, kikkererwten , kidneybonen
                        hebben wel een hele lage biologische waarde

Ik ben alweer een paar jaar vegetarisch en mijn trainen heeft er nooit onder te lijden gehad. Ik heb onlangs mijn bloed laten checken op vit b, ijzer etc en die was meer dan goed. Zonder extra supplementen trouwens.

mijn bronnen:

eieren
                        kwark (max een halve bak per dag, ik trek lactose niet zo goed)
                        shakes
                        iets bij het avondeten (tofu, quorn, whatever)
                        en soms amino's rond de training als mijn budget het toelaat.

Ik haal veruit het meeste uit de shakes, op trainingsdagen drink ik 4 shakes en niet trainingsdagen 3.

Let trouwens wel een beetje op welke vleesvervanger je neemt. In veel zit nogal wat vet. Vaak onverzadigd, maar toch handig om iig op te letten.
                        De met kaasdoordrenkte zooiburgers wel laten staan natuurlijk.

Comment

Originally posted by ijzer View Post
                          hebben wel een hele lage biologische waarde

Ik ben alweer een paar jaar vegetarisch en mijn trainen heeft er nooit onder te lijden gehad. Ik heb onlangs mijn bloed laten checken op vit b, ijzer etc en die was meer dan goed. Zonder extra supplementen trouwens.

mijn bronnen:

eieren
                          kwark (max een halve bak per dag, ik trek lactose niet zo goed)
                          shakes
                          iets bij het avondeten (tofu, quorn, whatever)
                          en soms amino's rond de training als mijn budget het toelaat.

Ik haal veruit het meeste uit de shakes, op trainingsdagen drink ik 4 shakes en niet trainingsdagen 3.

Let trouwens wel een beetje op welke vleesvervanger je neemt. In veel zit nogal wat vet. Vaak onverzadigd, maar toch handig om iig op te letten.
                          De met kaasdoordrenkte zooiburgers wel laten staan natuurlijk.
                          Als jij ook weinig kwark eet, en 4 shakes, hoe gruwelijk veel tofu eet jij dan om aan je behoefte te komen? Weet je wat je binnen krijgt aan eiwit per dag?
                          Train hard or go hormone

Comment

4 grote eieren = 30 gram
                            4 shakes = 100 gram
                            halve bak kwark = 25 gram
                            tofu spul meuk = 15 gram

= 170 gram

mijn gewicht is doorgaans tussen 84 en 88 kg

en natuurlijk zit er nog wat eiwitten in mijn havermout, brood etc maar die tel ik niet mee. Aminozuren zijn niet altijd dus tel ik ook niet mee.

zou wat zijn als ik na al die jaren nog niet weet wat ik binnenkrijg

Comment

Originally posted by ijzer View Post
                              4 grote eieren = 30 gram
                              4 shakes = 100 gram
                              halve bak kwark = 25 gram
                              tofu spul meuk = 15 gram

= 170 gram

mijn gewicht is doorgaans tussen 84 en 88 kg

en natuurlijk zit er nog wat eiwitten in mijn havermout, brood etc maar die tel ik niet mee. Aminozuren zijn niet altijd dus tel ik ook niet mee.

zou wat zijn als ik na al die jaren nog niet weet wat ik binnenkrijg
                              Hehe, ik ken je verder niet, maar je groeit hier dus goed op? 2 gr/kg/dag? Aangezien sommigen verkondigen dat 3-4gr weer beter is. Zit zelf op 270gr eiwitten/dag bij 88-90kg.
                              Train hard or go hormone

Comment

vind ik lastig. Ik train al een tijdje en merk dat mijn lijf daardoor wat minder gevoelig is geworden voor verandering. Mijn basisgewicht en kracht ligt door al die jaren training gewoon op een stabiel niveau. Als ik dus voor een beetje meer eiwitten ga of een iets beter schema dan haalt dat relatief een stuk minder uit dan voor iemand die minder lang traint.

Ook als ik nu een tijdje slecht eet is het effect daarvan minder dan een jaar of zes terug. Persoonlijk vind ik 4 gram echt zwaar overdreven, helemaal als naturel (dunno of je dat bent). Maar zoals je zelf al zegt, de meningen zijn er over verdeelt. Ik heb zelf altijd 2gr per vet vrije kilo's lichaamsgewicht aangehouden en daar nog een beetje bij

er staan nog wel oude piccies van mij hier op het board, of dat voldoende is moet je zelf maar beoordelen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X