Levensvragen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ok. Ik dacht dat je al 4 HBO-studies had afgerond. Ik zou ook eerst je papiertje halen, en dan kijken of je dromen zijn gebleven
    Truthfulness is the new religion.

Comment

Originally posted by jantje91 View Post
      Ik doe die cursussen ook, gewoon bovenop mijn hbo studie
      Maar dat kan lang niet bij elke studie
      "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Heus kan dat wel

Comment

Aanname beleid binnen het berdrijfsleven is op niveau van de opleiding en is meestal niet op richting gebaseerd!
          cursus vs HBO............tja even aan mijn moeder vragen, en alvast bukken voor de schop onder je kont!

Comment

Je bent nog hartstikke jong. Persoonlijk zou ik ook niet blij worden van een zoon die al 4 keer met een studie is begonnen en er elke keer mee stopt........Ik zou zeggen: maak dit af, dan heb je een basis en een diploma met kansen voor als je PT droom niets gaat worden. Iets om op terug te vallen, zeg maar.
            Je kunt wel zeggen "het leven is kort" maar stel dat jouw leven lang gaat zijn, ben je dan over 10/20 jaar nog steeds blij met het feit dat je nu niet hebt doorgezet?
            Wat is nou die paar jaar helemaal, ga daar eerst voor en volg dan je droom, zou ik zeggen.
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

@ Topicstarter

Leg een goede basis, maak je HBO af!
              De generatie onder jou zal steeds slimmer, handiger en sneller worden dan jij nu al bent vergeleken bij iemand van mijn generatie. Je kunt niet achter blijven anders zullen je kansen op de arbeidsmarkt steeds verder afnemen. PT worden kan altijd nog als je je HBO gehaald hebt. En dan heb je iig nog iets om op terug te vallen. Werkloos worden suckt, dat kan ik je verzekeren.
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Ben het met vele anderen eens hier in het topic: ik zou eerst een papiertje halen. Dat geeft in ieder geval aan dat je een bepaald niveau hebt. Ik ken mensen die aangenomen zijn in een baan die niet direct aansluit op de studie, maar wel hetzelfde niveau heeft. Je leert op een HBO bijvoorbeeld ook meer over je eigen werkstijl, zowel in een groep als individueel. Daar heb je altijd wat aan. Een ander punt is de financiën, als je je diploma haalt zal er een groot deel van je studieschuld worden kwijtgescholden.

Het klinkt heel hard, maar met alleen HAVO ben je net gekwalificeerd genoeg om achter de kassa te zitten. Tegenwoordig worden overal diploma's voor gevraagd.

Naast je studie kun je natuurlijk wel vast cursussen doen, bijvoorbeeld in de weekenden. Je zou ook kunnen kijken of je alvast een baantje zou kunnen krijgen in een sportschool. Dat hoeft nog niet direct training te zijn, maar kan ook bestaan uit receptie/administratie of schoonmaak. Dat is niet direct wat je wilt, maar toch bouw je zo wel een stukje ervaring op. Tevens leg je dan de basis voor een stageplaats als je bezig gaat om je diploma's te halen.
                Last edited by Ellie; 12-01-2012, 09:53.
                Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Iedereen bedankt voor de reacties. Realiseer me toch dat studie belangrijk is en ik hoef nog maar 2,5 jaar te gaan dus ik ga er gewoon voor. Bedankt voor de steun!!
                  http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html

Comment

In welke studierichting zit je trouwens? Is er nog een vakgebied in jouw studierichting waar je je liefde voor sport zou kunnen inzetten? Sommige cross-overs zijn nog helemaal niet zo vreemd en zouden zelfs een gat in de markt kunnen zijn.

Comment

International Marketing.

Was al aan het denken op stage in het buitenland te doen bij bijvoorbeeld Met-rx oid.

Comment

Sport management en ondernemen geen optie?
                        I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

Zeker je studie afmaken! Ik heb ook mijn twijfels over mijn eigen studie en heb ook daarvoor verkeerde studiekeuzes gemaakt. Maar ik ga het ook gewoon voortzetten met horten en stoten. Die 2,5 jaar is zo voorbij en waarschijnlijk zit er ook nog wel een aantal stage maanden tussen, dus ga ervoor!
                          "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Originally posted by SteefDK View Post
                            International Marketing.

Was al aan het denken op stage in het buitenland te doen bij bijvoorbeeld Met-rx oid.
                            Kijk aan, genoeg mogelijkheden op dat gebied Als je weet hoe je iets op de markt moet brengen, en je veel verstand hebt van een niche-doelgroep ben je erg interessant voor een bedrijf. Jij bent goed op de hoogte van de wensen van een doelgroep, en je weet hoe je die doelgroep moet aanspreken. Je zou zelfs een marketingbureau kunnen beginnen speciaal voor mensen die de sportmarkt willen aanspreken.

Comment

Originally posted by brainiac View Post
                              Sport management en ondernemen geen optie?
                              Dan zou ik wederom moeten switchen dus daar schiet ik niet veel mee op. Zal eens kijken wat mogelijk is na mijn studie, en deze afmaken terwijl ik aan een bruut lichaam werk:P

Comment

Goedzo, gewoon afmaken! Daarna nog tijd zat om te kijken wat je ECHT wilt!
                                "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X