Huidplooimeter

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Huidplooimeter

Heeft hier iemand een huidplooimeter?
    Ik wil er 1 kopen,maar ik weet niet of dat goed werkt om bij jezelf te doen.

Grtz..
    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Bij jezelf meten lijkt me erg moeilijk! Je kan natuurlijk wel vragen of iemand anders het voor je wil meten, maar dan moet die persoon wel weten hoe het moet, en veel oefenen.

Je kan het het beste laten doen door iemand die er ervaring mee heeft, bijv. op de sportschool.
    Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Ik had zo`n plastic tang maar die vond ik niet zo nauwkeurig. Heb ondertussen zo`n digitale aangeschaft en daar ben ik meer tevreden over.
      Alleen het berekenen van het BF% uit de metingen vertrouw ik niet zo. Ik kwam op een % uit waarvan ik zeker weet dat ik erboven zit zo te zien. Dus nou hou ik mijn progressie gewoon bij a.h.v. de waarden.
      Zat ook nog zo`n makkelijk meetlint bij die digitale tang trouwens...

En omdat dit wel een hele serieze reply was voor de zaterdagavond nog effe een bak:
      In een overvolle bar ziet een man een vreselijk te gek mooi wijf zitten. Hij stapt op haar af en vraagt "Kan ik je wat te drinken aanbieden?". De vrouw kijkt hem aan en roept keihard, zodat de hele kroeg het kan horen "Wat?..., me in mijn kont neuken?". De hele kroeg barst in lachen uit en de man trekt zich met een kop als een boei terug tot achter in de zaak. Even later komt de vrouw naar hem toe, "Het spijt me", zegt ze "ik ben studente psychologie en ik wilde eens kijken hoe je zou reageren, en dat drankje sla ik niet af". Waarop de man schreeuwt:" Wat?...., 500 gulden ??".

Comment

We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Grtz
          stil growing

Comment

Naast een serieuse reply moet dit zeker kunnen..

Ik heb zelf overigens geen huidplooimeter en laat het op de sportschool meten.

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

bij mij hebben ze alleen zo'n wat je vast moet pakken en dan je percentage meet..
              Maar dat ding vind ik niks..

Grtz..
              Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

tijdens het surfen kwam ik volgende vetmeter tegen; de fattrack gold
                Iemand ervaring mee? zo te lezen lijkt het me wel een betrouwbaar toestel.
                Groeten
                http://www.spinellinutrition.com/acc...rack-gold.html

Comment

Kvind al die internet meters...Niks...

Greetz

Comment

XeNoGear,
                    Vind het een beetje kortzichtig van je om direkt te zeggen dat je het niks vind omdat het op internet staat.
                    Ziet er volgens mij in elk geval betrouwbaarder uit dan die toestellen die je in beide handen moet vastnemen en dan een meting doen ,heb dit vorig jaar op de FIBO getest bij 3 verschillende toestellen en kreeg drie keer andere uitslag.
                    Greets

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (palmtje @ Okt. 22 2004,10:40)]XeNoGear,
                      Vind het een beetje kortzichtig van je om direkt te zeggen dat je het niks vind omdat het op internet staat.
                      Ziet er volgens mij in elk geval betrouwbaarder uit dan die toestellen die je in beide handen moet vastnemen en dan een meting doen ,heb dit vorig jaar op de FIBO getest bij 3 verschillende toestellen en kreeg drie keer andere uitslag.
                      Greets
                      Blijf internet toch onbetrouwbaar troep vinden..

Greetzz

Comment

Wat is dat nou voor dom gelul.... je koopt toch ook eiwitten enz via het net... en jullie verkopen volgens mij ook games via het net.. ook troep zeker
                        It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (red @ Okt. 22 2004,11:19)]Wat is dat nou voor dom gelul.... je koopt toch ook eiwitten enz via het net... en jullie verkopen volgens mij ook games via het net.. ook troep zeker
                          Jah...kweet niet ik heb zoveel vetmeters gezien op internet......Waarvan ik d8 wat een bende...Ik vind dat je het beter gewoon in de sportschool ken laten opmeten en al je maten etc...Ik heb het nu over vetmeters niet over games of over eiwit voeding etc..das totaal iets anders.Mijn mening en meningen verschillen.

Greetzz...

Comment

Ben het gedeeltelijk eens met red ,het is inderdaad dom gelul, wat als ze straks die meter in je gym gaan gebruiken is het dan opeens wel goed??
                            Ik blijf het een kortzichtige visie vinden, ik vind dat wij en bodybuilders in het bijzonder veel meer moeten openstaan voor vernieuwing en verandering zowel in trainingsschema's ,voedingsupplementen en alles wat met onze levensstijl te maken geeft en daar vallen ook vetmeters onder.
                            Maar goed ik laat het hier maar bij
                            Greets

Comment

lijkt mij wel een aardige meter toch??
                              idd beter dan zo'n hou hem in bijde handen ding en al helemaal beter dan zo'n dome weegschaal daar heb ik geloof ik iedere maand een ander bf%

Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X