Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Bij jezelf meten lijkt me erg moeilijk! Je kan natuurlijk wel vragen of iemand anders het voor je wil meten, maar dan moet die persoon wel weten hoe het moet, en veel oefenen.
Je kan het het beste laten doen door iemand die er ervaring mee heeft, bijv. op de sportschool.
Ik had zo`n plastic tang maar die vond ik niet zo nauwkeurig. Heb ondertussen zo`n digitale aangeschaft en daar ben ik meer tevreden over.
Alleen het berekenen van het BF% uit de metingen vertrouw ik niet zo. Ik kwam op een % uit waarvan ik zeker weet dat ik erboven zit zo te zien. Dus nou hou ik mijn progressie gewoon bij a.h.v. de waarden.
Zat ook nog zo`n makkelijk meetlint bij die digitale tang trouwens...
En omdat dit wel een hele serieze reply was voor de zaterdagavond nog effe een bak:
In een overvolle bar ziet een man een vreselijk te gek mooi wijf zitten. Hij stapt op haar af en vraagt "Kan ik je wat te drinken aanbieden?". De vrouw kijkt hem aan en roept keihard, zodat de hele kroeg het kan horen "Wat?..., me in mijn kont neuken?". De hele kroeg barst in lachen uit en de man trekt zich met een kop als een boei terug tot achter in de zaak. Even later komt de vrouw naar hem toe, "Het spijt me", zegt ze "ik ben studente psychologie en ik wilde eens kijken hoe je zou reageren, en dat drankje sla ik niet af". Waarop de man schreeuwt:" Wat?...., 500 gulden ??".
XeNoGear,
Vind het een beetje kortzichtig van je om direkt te zeggen dat je het niks vind omdat het op internet staat.
Ziet er volgens mij in elk geval betrouwbaarder uit dan die toestellen die je in beide handen moet vastnemen en dan een meting doen ,heb dit vorig jaar op de FIBO getest bij 3 verschillende toestellen en kreeg drie keer andere uitslag.
Greets
Citaat[/b] (palmtje @ Okt. 22 2004,10:40)]XeNoGear,
Vind het een beetje kortzichtig van je om direkt te zeggen dat je het niks vind omdat het op internet staat.
Ziet er volgens mij in elk geval betrouwbaarder uit dan die toestellen die je in beide handen moet vastnemen en dan een meting doen ,heb dit vorig jaar op de FIBO getest bij 3 verschillende toestellen en kreeg drie keer andere uitslag.
Greets
Citaat[/b] (red @ Okt. 22 2004,11:19)]Wat is dat nou voor dom gelul.... je koopt toch ook eiwitten enz via het net... en jullie verkopen volgens mij ook games via het net.. ook troep zeker
Jah...kweet niet ik heb zoveel vetmeters gezien op internet......Waarvan ik d8 wat een bende...Ik vind dat je het beter gewoon in de sportschool ken laten opmeten en al je maten etc...Ik heb het nu over vetmeters niet over games of over eiwit voeding etc..das totaal iets anders.Mijn mening en meningen verschillen.
Ben het gedeeltelijk eens met red ,het is inderdaad dom gelul, wat als ze straks die meter in je gym gaan gebruiken is het dan opeens wel goed??
Ik blijf het een kortzichtige visie vinden, ik vind dat wij en bodybuilders in het bijzonder veel meer moeten openstaan voor vernieuwing en verandering zowel in trainingsschema's ,voedingsupplementen en alles wat met onze levensstijl te maken geeft en daar vallen ook vetmeters onder.
Maar goed ik laat het hier maar bij
Greets
lijkt mij wel een aardige meter toch??
idd beter dan zo'n hou hem in bijde handen ding en al helemaal beter dan zo'n dome weegschaal daar heb ik geloof ik iedere maand een ander bf%
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment