wilt graag atletische lichaam

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Robbert95 View Post
    DONT FORGET YOUR LEGS!

Dat kan dieperrrrrr
    "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Originally posted by Cidious View Post
      Dat kan dieperrrrrr
      dan wou jij er onder gaan liggen zeker
      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by mokkavelli View Post
        afwisselend, 1 dag borst en biceps, andere dag schouders en rug en triceps
        Lekker duidelijk ook. Train je maar waar je op dat moment zin in hebt, net zoals je eet wat er te eten valt?
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

Hoe kan ik mijn vetpercentage meten?

groetjes
          door middel van een huidplooimeter
          Carpe Diem

Comment

ik stel voor dat je de stickies leest. Welke?
            Allemaal. En dan een trainingsschema en voedingschema maakt.
            Dan kunnen we beoordelen of het goed is of niet.

Vergeet je benen niet!
            lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Lees dit: http://forum.bodynet.nl/sticky-onder...uwe-leden.html
              Download het voedinggschema excelsheet uit de sticky van voeding, vul je stats in en baseer op wat je doel is je eiwitten/kh/vet/calorieen.
              Zet een fatsoenlijk trainingschema in elkaar, je hebt genoeg tijd dus ik zou zeggen doe een 4-daagse split of als je wilt gaan cutten kan je bijvoorbeeld 3-daags fullbody doen.
              Iedereen wil je best helpen met het verbeteren van je schema's, maar je moet voor jezelf zeker even goede basis van informatie opbouwen zodat je ook weet waar je mee bezig bent en wat goed voor je is.

Succes!
              Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                dan wou jij er onder gaan liggen zeker
                hahahahahaha zekeeeeeer en vastttt hahahahah

Comment

hahahahahaha zekeeeeeer en vastttt hahahahah

Nou gelukkig zie je overal de lol van in, dat scheelt al.
                  Verder kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat je een "atletisch lichaam" wilt (jaaaa, wie niet, he!!) maar dat je er niet al te veel moeite voor wilt doen.
                  Anders zou je niet "eten wat er te eten valt" en achterover leunen terwijl je wacht of iemand een schema voor je wil maken.
                  Ik zou zeggen "ga eens wat doen!".
                  "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                    Nou gelukkig zie je overal de lol van in, dat scheelt al.
                    Verder kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat je een "atletisch lichaam" wilt (jaaaa, wie niet, he!!) maar dat je er niet al te veel moeite voor wilt doen.
                    Anders zou je niet "eten wat er te eten valt" en achterover leunen terwijl je wacht of iemand een schema voor je wil maken.
                    Ik zou zeggen "ga eens wat doen!".
                    ben een beginner lieveke, ik wou eerst wat info winnen,ik wist niet hoe ik eraan moest beginnen dus ben zo eerlijk mogelijk geweest om mijn levenstijl te beschrijven dus in plaats van af te breken mss wat tips geven

momenteel ben ik goed bezig met een voedingschema verkregen door een personal trainer. Het deel van eten wat ik wou eten is al verleden tijd en trainen wat ik wil trainen is ook verleden tijd.

and i didnt forget the legssssssss

Comment

Shit! Ik train ook altijd wat ik wil trainen.......
                      Maar ja, ik heb dan ook geen PT-er die het allemaal even regelt en dan moet ik me verdiepen en wordt ik moe....

Comment

Ik train altijd wat ik wil trainen, geen PT die me daar vanaf brengt
                        "You are what you eat..."
                        That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Al met al doen we allemaal maar wat we willen, anders deden we niet wat we nu doen...toch¿?

Comment

Originally posted by JGP91 View Post
                            Al met al doen we allemaal maar wat we willen, anders deden we niet wat we nu doen...toch¿?
                            Nou nee zover wil ik ook niet gaan, sommige dingen doe ik ook alleen maar omdat het moet
                            "You are what you eat..."
                            That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Net rugje Rob, zelf gebouwd?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X