Hallo allemaal,
Ik weet niet precies in wat voor activiteitsfactor ik val.
Ik fiets elke dag naar school, smorgen 15 km heen en smiddags 15 km terug. Dit doe ik in ongeveer 40 minuten.
Op maandag en donderdag volleybal ik een training van 20:00 tot 22:00. Op Dinsdag, Woensdag, vrijdag en soms op zaterdag (als ik geen volleybalwedstrijd heb) fitness ik. Fitness duurd gemiddeld bij mij 2 uur. Ik sport dus van maandag tot vrijdag 3 uur per dag, en zaterdag 2 uur.
Dit stond in het excelbestand voor een voedingsschema, maar het kan er ook tussen liggen.
1,2 Weinig of geen training, kantoorwerk
1,375 Lichte training/sport 1-3 dagen per week
1,55 Gemiddelde training/sport 3-5 dagen p/w
1,75 Zware training/sport 6-7 dagen p/w
1,9 Zware dagelijkse sport + lichamelijk werk(twee keer per dag trainen, marathon etc)
Weten jullie wat voor activiteitsfactor hier bij past?
Mvg, Rick
Ik weet niet precies in wat voor activiteitsfactor ik val.
Ik fiets elke dag naar school, smorgen 15 km heen en smiddags 15 km terug. Dit doe ik in ongeveer 40 minuten.
Op maandag en donderdag volleybal ik een training van 20:00 tot 22:00. Op Dinsdag, Woensdag, vrijdag en soms op zaterdag (als ik geen volleybalwedstrijd heb) fitness ik. Fitness duurd gemiddeld bij mij 2 uur. Ik sport dus van maandag tot vrijdag 3 uur per dag, en zaterdag 2 uur.
Dit stond in het excelbestand voor een voedingsschema, maar het kan er ook tussen liggen.
1,2 Weinig of geen training, kantoorwerk
1,375 Lichte training/sport 1-3 dagen per week
1,55 Gemiddelde training/sport 3-5 dagen p/w
1,75 Zware training/sport 6-7 dagen p/w
1,9 Zware dagelijkse sport + lichamelijk werk(twee keer per dag trainen, marathon etc)
Weten jullie wat voor activiteitsfactor hier bij past?
Mvg, Rick
Comment