Endomorphs

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Endomorphs

Ik had een stukje gelezen over Endomorphs Mesomorphs en Ectomorphs.
    Ik ben Endomorphs en dat is slechtste van 3, dit betekent dat mijn lichaam te veel insuline produceerd ofzo en dat ik heel moelijk van mijn vet ga afkomen.
    Dit heeft mijn motivatie echt tot nulpunt gebracht zijn er ook andere Endomorphs hier?

endomorfs zetten volgens mij wel het snelste spiermassa aan en winnen het makkelijkste kracht

Comment

Die lichaamstypen zijn een beetje overrated, is bedacht door een psycholoog. Licht veel ingewikkelder dan drie lichaamstypen. Er zijn wel altijd mofo's die heel erg veel geluk hebben met hun bouw en metabolisme etc.
      Lid van de 200 club

Comment

Originally posted by joachimrens View Post
        Die lichaamstypen zijn een beetje overrated, is bedacht door een psycholoog. Licht veel ingewikkelder dan drie lichaamstypen. Er zijn wel altijd mofo's die heel erg veel geluk hebben met hun bouw en metabolisme etc.
        Hier ben ik het mee eens. Niemand is een 'type'. In 99% van de gevallen ben je een combinatie. Ik was als kind skinny ecto. Mogelijke reden: ik at geen flikker en was veel te actief. Nu zou menig mens mij beschrijven als 'meso'. Als ik nu drie keer per dag naar de mac donalds ga dan noemen ze mij over een half jaar een Endo.

Laat je niet beïnvloeden door types. Eat, train, rest.

Comment

Dat je endo bent moet er eigenlijk alleen maar voor zorgen dat je motivatie omhoog schiet.

Comment

VP van 37%, kwalificeert dat als endo? Ik kan me meestal wel vinden in de beschrijvingen van het endo-type. Mijn lichaamsbouw is kort en breed en alles is kort en rond. Heb inderdaad gelezen dat endo's sneller massa opbouwen, maar dat dit vaak slecht zichtbaar is door een hoger VP.

Volgens mij moet het gewoon voor iedereen mogelijk zijn om af te vallen, wellicht kost het de een meer moeite dan de ander. Kijk eens naar trainingsadviezen speciaal voor endo's.
            Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Teveel insuline zie je dat meteen als bad thing? zou ik juist niet zo slecht zien. Weet je wel wat insuline doet voor spiermassa?

Comment

Zoals mijn vrienden waar ik mee train zijn allemaal meso en hebben ook veel resultaat geboekt
                ik ben wel minder gegaan in bf van 32% naar 20% maar precies hetzelfde body en ik ben wel vooruit gegaan in spiermassa 16 kg en nu 20 kg.

alleen je ziet helemaal niks daarom is het demotiverend en heb ik er gewoon geen zin meer in, tering genen van mij

Comment

Burnedice heeft gelijk. niet door laten beinvloeden en puur naar jezelf kijken. vind je jezelf te dik cutten. te weinig massa bulken. of je nou ecto meso of endo bent maakt daarvoor helemaal niets uit.

zelf ben ik een echte ecto. ik at altijd al behoorlijk veel en kwam niet aan. nu vreet ik echt als een zwanger paard en zet nu eindelijk een beetje massa aan. maar alsnog blijven mijn armen echt heel dun.

nu zou niemand mij meer als ecto inschatten waarschijnlijk omdat ik nu niet meer zo smal ben.

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
                    Teveel insuline zie je dat meteen als bad thing? zou ik juist niet zo slecht zien. Weet je wel wat insuline doet voor spiermassa?
                    Insuline weet ik dat dat iets met suikerziekte was, maar wat doet het met je massa dan

Comment

Het zorgt ervoor dat je geen spiermassa verliest.
                      Lid van de 200 club

Comment

Het zorgt ervoor dat je geen spiermassa verliest.
                        Ja ik kan 900 kilo spiermassa hebben als ik dan nog steeds meer vet heb heb ik er niks aan.
                        ik zit op 20% bf en mijn vriend op 18% en hij is breed en heeft helemaal geen buik enzv dus het is gewoon genetisch bepaalt

Comment

Originally posted by BarBrother View Post
                          Ja ik kan 900 kilo spiermassa hebben als ik dan nog steeds meer vet heb heb ik er niks aan.
                          ik zit op 20% bf en mijn vriend op 18% en hij is breed en heeft helemaal geen buik enzv dus het is gewoon genetisch bepaalt
                          Man the fuck up and lift heavy.

Comment

als je op 20% mag je best gaan cutten hoor

Comment

Bij 18% kan je niet geen buik hebben.
                              Lid van de 200 club

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...