Endomorphs

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Burnedice View Post
    Man the fuck up and lift heavy.
    Krijg ik nog meer mooie striemen op mn binnenarm : )
    Originally posted by Viranelly View Post
    als je op 20% mag je best gaan cutten hoor
    Wat is wel genoeg dan
    Originally posted by joachimrens View Post
    Bij 18% kan je niet geen buik hebben.
    Tis echt zo hij heeft geen buik hij is gewoon gespierd

Comment

Striemen zijn, omdat je te dik ben teveel vet op de bovenarmen en de aanhechting tussen schouder en borst gedeelte. Gaat ook niet meer weer. Heb het zelf ook, over mijn hele lichaam hoofdzakelijk buikrand, Gewoon omdat ik een papzak was. Gaat niet weg, wordt wel minder zichtbaar. Maar denk zo, als je straks weer groter wordt, en er komt meer spier op die plekken, valt het allemaal mee.

Comment

Heb je al eens naar je voeding gekeken? als je lichaam veel insuline aanmaakt heb je idd snel spiermassa, maar aan de andere kant pak je ook heel snel vet op. Dus een goed "dieet" en trainen en dat komt goed hoor.
        Ik ben zelf een ectomorf en dat is pas moeilijk om aan te komen dan
        Jij moet die moeite doen om af te vallen

enkel de meso's die hebben makkelijker (stapje voor)

Comment

Sjongejonge, blaming the body is for pussys, train harder
          189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
          Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Die lichaamstypen zijn een beetje overrated, is bedacht door een psycholoog. Licht veel ingewikkelder dan drie lichaamstypen. Er zijn wel altijd mofo's die heel erg veel geluk hebben met hun bouw en metabolisme etc.
            Het is bedacht door een psycholoog inderdaad. Tegenwoordig is het zo dat het vaker wordt gebruikt om lichaamstypes aan te duiden. Dat is wellicht niet helemaal correct, maar de meesten associeren het wel daarmee.

En ja, het is iets ingewikkelder want de meeste mensen zijn een combinatie van van meerdere lichaamstypes. De 3 types zijn in feite extremen. Wel is het zo dat degenen die naar het mesomorf lichaamstype neigen meer succesvol zijn in bodybuilding. De gasten die je op het Mr Olympia podium ziet staan hebben bovengemiddeld mesomorfische lichaamseigenschappen.

Vaak wordt een combinatie van mesomorf met ectomorf als ideaal gezien; lange, volle spierbuiken van het mesomorf lichaamstype in combinatie met kleine gewrichten die kenmerkend zijn voor het ectomorf lichaamstype. Flex Wheeler is hier een voorbeeld van:

Casey Viator is bijna puur mesomorf. Vergelijk zijn onderarmen eens met die van Flex Wheeler. In deze foto is hij nog geen 20 jaar oud:

Last edited by inferno_0666; 20-01-2012, 01:32.
            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
            - Dave Tate

Comment

BODY BUILDING / Free Stuff / Health / LifeStyle / Home - Kenyan Lifestyle, Entertainment & Business Forum

Endomorphs are big and strong. They have a big bones and a big structure usually they are barrel chested. They also tend to gain fat. Some tend to have s soft appearance. They have a much tougher time losing fat than the other two body types. This body type needs a dedicated workout routine and a dedicated nutrition plan.
              Training For Endomorphs
              Endomorphs should use higher rep ranges for their weight training routines. They should have around 1 to 2 complexes per week with several exercises put together and little rest between sets. This series of exercises train for endurance, strength and will keep the metabolic rate high.
              Endomorphs will also want to do some heavy strength workouts. The amount of these strength exercises depends on what results the endomorph is after but when trying to get an aesthetically pleasing physique then the strength exercises should be done occasionally.
              The majority of the strength training should focus on the 8-12 rep range. Cardiovascular training is important. 3-4 sessions a week each for about 40-50 minutes should do. Different types of cardiovascular exercises should be done. Sprints, complexes, skipping, cycling, step aerobics, shadow boxing swimming and much more can work.
              Diets For Endomorphs
              Endomorphs should eat around 7 to 8 small meals throughout the day. It is important that they should be small meals, around 300 - 400 calories. This type of eating increases the metabolic rate because the body burns calories when digesting food thus the body is continuously burning calories the whole day.
              Keep fat intake to a bare minimum while concentrating on proteins and carbohydrates. Fats should not be more than 20% of your diet and avoid saturated fats.

These are the key body types although there are many people who have features of more than one body type. Once you figure out your body type you can understand why your body is responding to your training routine and diet and know the best course of action to ta

Comment

Wat is het voordeel van kleine gewrichten? Vallen de spieren dan meer op? Bij PL lijkt het mij iniedergeval niet een voordeel.
                Lid van de 200 club

Comment

Wat is het voordeel van kleine gewrichten? Vallen de spieren dan meer op? Bij PL lijkt het mij iniedergeval niet een voordeel.
                  Ja, de spieren vallen dan meer op en het geheel ziet er esthetischer uit. En in bodybuilding is dat natuurlijk een voordeel. Althans, dat was wel zo want de zwangere gedrochten die je tegenwoordig over het podium ziet waggelen zijn niet bepaald esthetisch. Maar goed.

In PL maakt het allemaal niet uit want daar gaat het om de hoeveelheid gewicht die je kunt verzetten.
                  I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                  - Dave Tate

Comment

echte endo hier
                    standaard al wel brede bouw, maar nu ik aan het cutten ben begin je heel duidelijk mijn ribben te zien, terwijl de buik niet echt afzakt.
                    Ik kan nu al wel blokjes zien maar het moet nog veel droger. zal op 14% zitten ongeveer.
                    BP: 90/DL:130/SQ:125

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                      Ja, de spieren vallen dan meer op en het geheel ziet er esthetischer uit. En in bodybuilding is dat natuurlijk een voordeel. Althans, dat was wel zo want de zwangere gedrochten die je tegenwoordig over het podium ziet waggelen zijn niet bepaald esthetisch. Maar goed.

In PL maakt het allemaal niet uit want daar gaat het om de hoeveelheid gewicht die je kunt verzetten.
                      dan heb ik een vraagje aan jou. ik was vroeger (heel) dik dus ik kom snel aan, en ik heb een BF% van 13.6 maar het lijkt alsof van 18% iedereen dacht dat ik hoge BF% had ( en het ziet ook alsof ik meer vet op mijn lichaam heb dan 13.6%) hoe komt dit dan? ook ermee te maken?

Ik ben edomorph

Comment

Ik ben ook endomorph, bigtime, maar so what? Ja je moet misschien meer moeite doen om iets te bereiken, maar dan kun je ook trotser op jezelf zijn als je het bereikt.

Gewoon 4x per week hard trainen, goed eten en rusten en dan lukt het wel. Ik sta nu ook op een % of 15, terwijl het af en toe 20% lijkt. Doe je weinig aan, betekend gewoon dat ik moet zorgen dat ik op 8 sta ofzo.

Stop whining and train!
                        http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html

Comment

Get the f*k up, and train.

Je moet geduld hebben, sommige trainen lang en zien pas op het lange termijn resultaat.
                          Je moet niet met tegenzin trainen, dan mag je van mij beter op voetbal gaan...

Ik weet niet hoe oud je bent... maar je kan nog zat bereiken in the gym.
                          Hard trainen, goed eten, goed rusten en geloven in de dag dat je eruit ziet als Arnold.

Over je bf%, maak je geen zorgen erover want d.m.v. trainen gaat het vanzelf omlaag.

ps: als iemand je dikke noemt grijpen we hem met een groep

en lees je eigen tekst dat je bij elk bericht auto. meeplaatst
                          Make it count!
                          Always look on the bright side of life...

Comment

Artikel van Oldtimer zit zo vol met broscience

Comment

Originally posted by Burnedice View Post
                              Hier ben ik het mee eens. Niemand is een 'type'. In 99% van de gevallen ben je een combinatie. Ik was als kind skinny ecto. Mogelijke reden: ik at geen flikker en was veel te actief. Nu zou menig mens mij beschrijven als 'meso'. Als ik nu drie keer per dag naar de mac donalds ga dan noemen ze mij over een half jaar een Endo.

Laat je niet beïnvloeden door types. Eat, train, rest.
                              Je lichaamstype kun je niet veranderen, dat zou betekenen dat jij je beenderstruktuur, lengte van je spieren, vorm van je spieren, etc zou kunnen veranderen. En die zijn genetisch vastgesteld.

Wat natuurlijk niet wil zeggen dat je jezelf niet flink kunt verbeteren door training en goede voeding. Maar dat staat daar los van.
                              - Dave Tate

Comment

Thanks mensen, ik was beetje pussy gister maar heb zo nagedacht ik krijg sneller vet maar ook sneller massa.
                                En als ik van 32% BF naar 20% kan zakken betekent dat ook dat ik van 20% naar 12 of lager kan : ).
                                Ik eet gewoon tussendoor fruit of broodje pindakaas en dan gewoon avondeten en bij trainen doe ik meestal 10 of 20 minuten zo'n step up ding of traplopen ( alsof je een trap oploopt dat ding ja).
                                En dan ga ik 20 minuten op de crosstrainer en dan nog 10 min lopen/joggen en soms als ik dan tijd heb nog 30 min fietsen. En ik ga binnenkort ook weer beginnen met thaiboksen alleen ff wat gewicht verliezen anders sta ik tegenover allemaal oudere mannen.
                                mijn body ( lees nu van het blaadje af)
                                Lichaamstype: Standaard
                                Geslacht: Man
                                Leeftijd: 16
                                Lengte: 180 cm
                                Gewicht 92.2 KG
                                BMR?: 9478 KJ
                                2265 KCAL < Weet niet wat deze twee inhouden btw.
                                Weerstand 406
                                Vet % 20.1
                                Vet massa 18.5 KG
                                Vetvrije massa 73.7 KG
                                Lichaamsvocht 54.0 KG
                                Spiermassa 19.7 KG
                                Thanks for reading : )

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse