Endomorphs

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by BarBrother View Post
    Ohh dat van groene thee had ik ook gelezen wou ik gaan halen, heeft dat echt zoveel verschil met je metabolisme want ik probeer gewoon minder kcal en vet te pakken dan mn lichaam nodig heeft, dus bjv als ik van school kwam at ik altijd broodje pindakaas'/kipfilet/nutella en nu pak ik een kiwi appel of banaan dat is toch beter of heb ik het verkeerd
    verwacht geen wonderen van groene thee he
    je wordt er echt niet gelijk droog van maar alle beetjes helpen.

of je een appel of een broodje moet pakken licht helemaal aan wat je tot dan toe gegeten hebt, als je alleen een appel eet krijg je alleen maar meer honger van.

zorg gewoon dat je genoeg eet om spieren te voeden maar niet in vet aan te komen. daarbij is een voedingschema noodzakelijk
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
      verwacht geen wonderen van groene thee he
      je wordt er echt niet gelijk droog van maar alle beetjes helpen.

of je een appel of een broodje moet pakken licht helemaal aan wat je tot dan toe gegeten hebt, als je alleen een appel eet krijg je alleen maar meer honger van.

zorg gewoon dat je genoeg eet om spieren te voeden maar niet in vet aan te komen. daarbij is een voedingschema noodzakelijk
      Ik heb mijn laptop weer terug van de reparatie alleen is mn schema weg : (
      nieuwe maken dus

Comment

Wat zijn macro's? en in welke producten zitten goeie macro's dan
        Met macro's wordt bedoeld: Eiwitten, koolhydraten & vetten. Deze bepalen het aantal kcals dat je eet.

1g Eiwitten = 4 kcals
        1g Koolhydraten = 4 kcals
        1g Vetten = 9 kcals

Wat Viranelly bedoelt is dat het niet uitmaakt wat je eet, maar dat gewoon de totale dagelijkse hoeveelheden kloppen.

Micro's zijn de vitaminen, mineralen,... De hoeveelheden die je hiervan neemt hebben geen invloed of je afvalt of bijkomt.
        Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Ja ik kan 900 kilo spiermassa hebben als ik dan nog steeds meer vet heb heb ik er niks aan.
          ik zit op 20% bf en mijn vriend op 18% en hij is breed en heeft helemaal geen buik enzv dus het is gewoon genetisch bepaalt
          18% vet en geen buik...sure

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
            18% vet en geen buik...sure
            vriend ik heb gewoon geen dikke buik maar wel dikke lovehandles

Comment

bumpp

Comment

bumpp
                Wat bump?

Denk dat het toch duidelijk is, lichaamstype maakt niet uit voor het behalen van je doelen, het is wat je echt wilt of niet. Iedereen heeft dipjes in zijn motivatie, maar het zijn de doorzetters die zich kunnen onderscheiden van de rest.

En nu lezen, trainen, eten en rusten.
                Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Ik lig voornamelijk bij de ectomorph. Ik ben begonnen met trainen toen woog ik 65kg. Nu 91. Hiermee wil ik zeggen: Laat je de les niet lezen door wat iemand schrijft, maak je eigen boek.. Dus niet zeuren maar trainen!

Comment

bumpp
                    het is juist een 'ramp' als je ecto bent, niet kunnen aankomen en ver boven je behoefte eten.. das pas een ramp.

ben zelf endo/meso.. endo heeft idd meestal meer vet maar dat betekend niet dat je daardoor ook moeilijk vet verbrand, dat is geheel aan jouw voeding/training.

i love to be endo
                    Make it happen, shock everyone!

Comment

falstyr= held :$

Comment

Wat zijn macro's? en in welke producten zitten goeie macro's dan

Ik ben 16 ik drink geen koffie eigenlijk, en er zit toch ook cafeine in koffie hoe moet ik dan slapen door de weeks
                        nee koffie was maar een kleine voorbeeldje;p er zijn veel meer producten die je stofwisseling tijdelijk versnellen.

Comment

vriend ik heb gewoon geen dikke buik maar wel dikke lovehandles
                          brede rugspieren trainen

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                            het is juist een 'ramp' als je ecto bent, niet kunnen aankomen en ver boven je behoefte eten.. das pas een ramp.

ben zelf endo/meso.. endo heeft idd meestal meer vet maar dat betekend niet dat je daardoor ook moeilijk vet verbrand, dat is geheel aan jouw voeding/training.

i love to be endo
                            Valt wel mee met dat ecto hoor. Meeste mensen met ecto lichaamstypen denken dat ze veel eten(vergeleken met hun lichaam) maar eigenlijk kunnen ze zelfs als ze het willen 2x meer eten dagelijks. Niet in 1x ofzow maar gwn veel tussendoortjes. En langzaam kun je je eigen stofwisseling wel verranderen.
                            M'n vriend die heeel dun is zei ook eens dat hij veel at.. totdat we eens samen naar de mac gingen...

Comment

Ik ben een overduidelijke combi. Voor een vrouw ben ik vrij lang, 1,78m en ik heb hele lange armen, benen en nek, ecto dus en m'n ledematen zijn ook altijd slank.
                              M'n borstkas is gemiddeld, m'n taille ook en niet belachelijk dik, of belachelijk dun, sterke buikspieren van nature, waarschijnlijk meso.
                              Ik word snel dik, maar bouw ook heel erg snel spiermassa, wat dat betreft ben ik endo.
                              createmybody.net

Comment

Originally posted by kaaskopje View Post
                                brede rugspieren trainen

Kan al 1 pull up en 2 chin ups gaat lekker : D
                                Maja off to fitness, vandaag biceps en rug aan de beurt

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X