Schuine buikspieren met extra gewicht

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Schuine buikspieren met extra gewicht

Ik zit in een fitness gym en ik kon geen schuine buikspier apparaat vinden.
    Ik betaal maar maandelijks 15 euro maar voor de rest heb je daar best veel diverse apparaten.
    Ik weet wel hoe je schuine buikspieren traint zonder apparaten maar hoe kan schuine buikspieren trainen met extra gewicht zonder apparaat?
    Ik ging eens naar een fitness gym met schuine buikspier apparaat(zo'n stoel waarop je zit met nogal ondersteuning waarbij je bovenlichaam moet draaien met gewicht eraan(120kg max ofzow) maar daar moest ik nogal veel maandelijks betalen;p en ik zit al op meerdere sporten.

squatten en deadliften

Comment

post je trainingsschema eens.

Comment

Sowieso grote compounds zoals deadlift en squatten zorgen voor dikke buikspieren, mocht je nog wat toe willen voegen zou ik zeggen: Hanging leg raises, weighted decline crunches en zware DB side bends. (niet alle 3 natuurlijk, 1-2 is ruim voldoende) Opzich genoeg goede oefeningen
        Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Originally posted by Wilcodemug View Post
          Sowieso grote compounds zoals deadlift en squatten zorgen voor dikke buikspieren, mocht je nog wat toe willen voegen zou ik zeggen: Hanging leg raises, weighted decline crunches en zware DB side bends. (niet alle 3 natuurlijk, 1-2 is ruim voldoende) Opzich genoeg goede oefeningen
          die DB side bends lijkt me een goeie maar is dat niet slecht voor je rug ofzow?
          En kan ik niet die schuine buikspier oefeningen doen met een halter op mijn borst en dat ik met ellebogen mijn knieen probeer te raken?

Comment

Originally posted by kaaskopje View Post
            die DB side bends lijkt me een goeie maar is dat niet slecht voor je rug ofzow?
            En kan ik niet die schuine buikspier oefeningen doen met een halter op mijn borst en dat ik met ellebogen mijn knieen probeer te raken?
            Hebben jullie niet zo'n Roman chair? (ik geloof althans dat dit zo heet...).
            Dan kun je je knieen naar de zijkant optrekken en geloof me, die is killing.

(zoals op dit fotootje dus)
            Body Solid gvkr82, Pull Up, roman chair, pullup station
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X