Joeysthetics

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Hermandad View Post
    Gefeliciteerd, je 1000e post was doelloos. mofo.
    Ten eerste, mijn 1000ste post heb ik in het mooie vrouwen topic gepost.

Ten tweede, waarom noem je mijn een mofo ? Ken je mij ?

Ten derde, Karwan is baas dus laat aub je negativiteit achterwege in dit topic.

Comment

Originally posted by VanKuip View Post
      Goed gemonteerd, it's a long road to any kind of aesthetics for ya...

Tank tops maten gaat tot en met Medium.

Regels van PTOG originally set by Zyzz

@Fitnessboer hij vergeet regel negen...
      thx ga dat gebruiken voor next vid

Comment

OOWW MY FUUUCKING GOD YOU ARE EEEPIIICC!!!11!!!!11!!

Serieus, als ik je ego en fysiek met elkaar vergelijk, dan lopen ze nogal asynchroon. Het 14-jarig broertje van mijn vriendin is nog gespierder dan dat. En die traint niet eens.

Maargoed, laat deze vervelende reality-check je vooral niet in de weg staan voor je dromen. Je komt er wel, ooit, echt waar.

Rare db-bench @0:17 trouwens.
        Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Originally posted by seanl94 View Post
          OOWW MY FUUUCKING GOD YOU ARE EEEPIIICC!!!11!!!!11!!

Serieus, als ik je ego en fysiek met elkaar vergelijk, dan lopen ze nogal asynchroon. Het 14-jarig broertje van mijn vriendin is nog gespierder dan dat. En die traint niet eens.

Maargoed, laat deze vervelende reality-check je vooral niet in de weg staan voor je dromen. Je komt er wel, ooit, echt waar.

Rare db-bench @0:17 trouwens.
          1 arm db press?

ot
          Nice log man en je was toch 15 oplichter.
          sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Wat moet dat voor een voordelen hebben die gekke DB press?
            "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Originally posted by kojak View Post
              Nice log man en je was toch 15
              Inmiddels bijna 16 als het goed is, zie quote uit een logje van mij van bijna een jaar terug:

Originally posted by Karwan View Post
              ik word zelf maandag ook 15 xd wel toeval 28-2-1996

Comment

Karwans leeftijd is vanaf dag 1 hier al een mysterie geweest, eerst was hij 21, toen was hij 14, nu is hij nog steeds 14..........wonderbaarlijk!!
                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Je lijkt echt op deze gozer man:

?????? ??????? | Facebook

Comment

Originally posted by Silk View Post
                    Je lijkt echt op deze gozer man:

?????? ??????? | Facebook
                    Busted!

Comment

nee, check die wenkbrauwen, lopen veel verder door bij die facebook pagina :P of hij moet zijn wenkbrauwen voor het filmpje hebben bijgewerkt :P
                      en check al die russische vrienden van um, dus denk dat die wel in rusland woont
                      Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
                      Doel eind 2015: 100kg
                      http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

Creativiteit en eigenzinningheid is hier niet toegestaan.
                        Of je gewoon net als alle andere lemmings wil doen.

Wat een azijnpissers hier bleeeh...
                        Standing out of the crowd Joey laat de middenmoot maar, de helft is te lelijk om zichzelf hier te showen!
                        Ssssmoking

Comment

Originally posted by Marv View Post
                          Creativiteit en eigenzinningheid is hier niet toegestaan.
                          Of je gewoon net als alle andere lemmings wil doen.

Wat een azijnpissers hier bleeeh...
                          Standing out of the crowd Joey laat de middenmoot maar, de helft is te lelijk om zichzelf hier te showen!
                          Er is een verschil tussen iets bijzonders presteren, boven de rest uitsteken, en gewoon een te groot ego hebben he. Als het belgische gainhuis hier bijvoorbeeld van die filmpjes zou maken, zou men toch nét ietsjes anders reageren. Ik zou het althans een stuk minder belachelijk maken na alles wat ze al hebben bereikt.

Maargoed, mocht karwan índerdaad veel groots bereiken de komende paar jaren, dan bied ik mijn excuses aan voor al het azijnzeiken.

En karwan, gewoon even uit nieuwsgierigheid. Hoe oud ben je nu écht? Want je had al een account hiervoor, uit 2009, en het lijkt me stug dat je je op je 12e hebt aangemeld, en doet alsof je 21, of 14 bent.

Comment

Originally posted by seanl94 View Post
                            Er is een verschil tussen iets bijzonders presteren, boven de rest uitsteken, en gewoon een te groot ego hebben he. Als het belgische gainhuis hier bijvoorbeeld van die filmpjes zou maken, zou men toch nét ietsjes anders reageren..
                            Hoe kun je nou voor een ander bepalen wat diegene bijzonder moet vinden?
                            Die gast is duidelijk trots op zichzelf.

En waarom zou je jou mening aanpassen op die van de rest? Wat "men" vind... Beter kijken naar wat een wo-men ervan vind
                            Ssssmoking

Comment

Originally posted by Marv View Post
                              Hoe kun je nou voor een ander bepalen wat diegene bijzonder moet vinden?
                              Een argumentatie waar ik geen stok tussen kan krijgen. Maar voordat zo iemand het naar de rest gaat roepen dat ie geweldig bezig is, kan hij beter zijn eigen prestatie reflecteren op de rest. Ik kan ook wel roepen dat ik practisch mijn rijbewijs heb. Dat is leuk tegenover mijn vriendin, maar de vrienden van mij zouden ook (terecht) denken: ja, wij ook, dus?

En waarom zou je jou mening aanpassen op die van de rest? Wat "men" vind... Beter kijken naar wat een wo-men ervan vind
                              Ow nee hoor, ik reflecteer mijn mening op die van anderen. Niet andersom. Ik kan namelijk niet weten wat de rest vindt - niemand heeft bijvoorbeeld die vergelijking zoals ik hem maak al gedaan - maar 'althans ik' zou er een stuk beter op reageren, en ik ga ervanuit dat het merendeel van de leden het hier wel mee eens zijn. Misschien een foute aanname, maar alleen al als je kijkt naar de logjes, dan zie je al verschil qua 'bewondering', en die lijn trek ik nu door naar wat er zou gebeuren als ook zij een filmpje posten.
                              Last edited by scoobydoo; 23-01-2012, 20:41.

Comment

Ga je trainingen loggen ?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X