Hij is 21 volgens zijn youtube-kanaal.
Joeysthetics
Collapse
X
-
Zo zie je maar weer dat door veel sporten en goede voeding je nog top fit kunt zijn op je 94e!"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Comment
-
Kan ik me ook nog herinneren, maar waarom zeurt iedereen over zijn leeftijd ? Zijn aanpak is misschien een beetje (lees erg) vreemd, maar als hij zijn gains maakt en zich goed voelt blijft hij het toch wel zo doen.
14 of 94, je bent nooit te oud om je doelen te halen. Of je nu met 15 kg aan de slag gaat of 70 kg wat maakt het uit, hij komt vanzelf weer op zijn oude niveau om er vervolgens keihard over te gaan.
Comment
-
Originally posted by Karwan View Postik weet nog heel goed dat ik ergens had gepost een foto met mijn id kaart.
alleen paar dingen door gestreept de datum zag je wel duidelijk.
was volgens mij op mijn account karwan2.........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........There is no failure except in no longer trying
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...8 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
10 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
14 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: