Originally posted by Beaudien
View Post
buikspieren te veel trainen resultaat grote buik?
Collapse
X
-
Originally posted by talalelh15 View Post@ ts Nee dat is niet zo, met zwaarde gewicht krijg je diepere groeven tussen je blokjes en met hogere reps ''finetune'' je.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by erik1982 View Post
Het wordt met de dag gekker...Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
-
Originally posted by seanl94 View PostHmm, zo vreemd is het niet hoor. Naar mijn weten zijn het de groeihormonen die ervoor zorgen. Weliswaar zijn het geen steroïden, maar je kunt ze wel ongeveer in hetzelfde hokje plaatsen.
De achterliggende oorzaak van het hebben van een dikke buik maar toch abs hebben is een slechte houding en of een grote hoeveelheid inwendig buikvet. Zelfs een grote hoeveelheid darmgas en/of obstipatie zou een oorzaak kunnen zijn.
Comment
-
Originally posted by Dexie View PostAls je na je krachttraining nog even aan cardio doet vermijd je stijve aderen, die deels toch altijd blijven zitten. Ook verbrand je meer vet als je het na de KT doet ipv ervoor.
Originally posted by erik1982 View PostWanneer je organen al zwellen door het gebruik van hormonen, dan is dat niet in die mate dat je er een dikke buik van krijgt. Organen die een zwelling kunnen veroorzaken zoals de lever en de milt doen dat vaak als gevolg van deficienties en maligne afwijkingen(zoals hepatitis en splenomegalie). Dat ziet er totaal anders uit dan waar de TS het over heeft.
De achterliggende oorzaak van het hebben van een dikke buik maar toch abs hebben is een slechte houding en of een grote hoeveelheid inwendig buikvet. Zelfs een grote hoeveelheid darmgas en/of obstipatie zou een oorzaak kunnen zijn.Train hard or go hormone
Comment
-
Originally posted by Rensko View PostNiet dat het heel erg ontopic is, maar over de stijve aderen heb ik hier een (mogelijk) interessant linkje voor je . Bloedvaten verstijven door krachttraining
Originally posted by joachimrens View PostDoor al die hormonen houden de pro-bbers meer vocht vast, vooral in de spieren. Dit hebben ze ook bij de buikspieren, dus daardoor lijkt het alsof ze zwanger zijn.Train hard or go hormone
Comment
-
Originally posted by Relatine View PostSoms zie je mensen met een opgezwollen buik (net zoals een bierbuik), en toch zie je hun abs nog. Komt door steroiden, aangezien je organen opzwellen.
en nee ik gebruik geen steroids en zulke dingen. En ik ben juist niet dik
en mn houding(rug) is nogal hol misschien daardoor? maar als ik mijn houding verrander dan wordt ik ook een paar cm kleiner met lengte.Last edited by kaaskopje; 21-02-2012, 20:32.
Comment
-
Originally posted by Toph View PostDus Ronnie Coleman was gortdroog van buiten maar heeft een shitload aan visceraal vet? Volgens mij is het niet zo gek om aan te nemen dat GH heeft gezorgd voor die zwangere buiken in het BB aangezien ze in de vroegere tijden gewoon een enorm smalle taille hadden en nu niet meer. Of hebben ze in ene allemaal last van veel visceraal vet? Iets moet in ieder geval voor verandering hebben gezorgd.
Welke organen beneden de ribbenboog zouden moeten zwellen om een dikke buik te geven? Zouden ze dan ook nog functioneren?
In mijn post heb ik het ook over de houding, laat je buikspieren maar eens totaal ontspannen.... een bolle buik is het gevolg. Ook bij gort droge BB`ers. Waar zouden ze de "dikke" organen ineens laten tijdens het posen? Zouden de organen gezwollen zijn kun je ze met het intrekken van de buik niet ineens laten verdwijnen.
Het vicerale vet zou niet opgaan voor kurkdroge BB`ers maar meer voor de niet goed afgetrainde recreant.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
10 uur geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
3 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment