Als je buikspieren heel zwaar traint met extra gewichten enzo krijg je dan niet als resultaat dat je buik er nogal groot(dik) eruit ziet van zijkant? doordat je buikspieren groter worden of heeft het een limiet en is niet het zelfde zoals benen, armen ,rug en borstspieren die heel groot kunnen worden?
buikspieren te veel trainen resultaat grote buik?
Collapse
X
-
Dat cardio is ook zo'n verhaal met 100 meningen.
Wel of niet na de kt? Wel of niet belangrijk om extra vet te verbranden?
Ik heb het een hele tijd niet meer gedaan omdat men stelde dat het onzin was, ben er nu weer mee begonnen. Kijken of ik verschil merk."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View Postahaha ja dat is het bij jou. XD
@ ts Nee dat is niet zo, met zwaarde gewicht krijg je diepere groeven tussen je blokjes en met hogere reps ''finetune'' je.
oftewel, je blokjes worden groter en daardoor diepere groeven.....door zwaar te trainen word je groot en als je niet zakt in vp dan zet je vet gezellig mee uit...............SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........There is no failure except in no longer trying
Comment
-
Originally posted by Beaudien View PostDat cardio is ook zo'n verhaal met 100 meningen.
Ik heb het een hele tijd niet meer gedaan omdat men stelde dat het onzin was, ben er nu weer mee begonnen. Kijken of ik verschil merk.
Vind het zelf wel beter om meer te eten en door cardio de hoeveelheid te verminderen.
Cardio moet je zeker doen, zowel in de cut als bulk.
In de cut houd ik er van om lekker hiit te doen om zo veel mogelijk te verbranden.
in de bulk doe ik het 3 x per week 30 minuten als doorbloedingstraining om sneller te herstellen.
Comment
-
Originally posted by Beaudien View PostDat cardio is ook zo'n verhaal met 100 meningen.
Ik heb het een hele tijd niet meer gedaan omdat men stelde dat het onzin was, ben er nu weer mee begonnen. Kijken of ik verschil merk.
Comment
-
Originally posted by okidoki71 View Postoftewel, je blokjes worden groter en daardoor diepere groeven.....door zwaar te trainen word je groot en als je niet zakt in vp dan zet je vet gezellig mee uit......
Je ziet wel een dikke bicep maar geen definitie helaas : (
Comment
-
Originally posted by Dexie View PostAls je na je krachttraining nog even aan cardio doet vermijd je stijve aderen, die deels toch altijd blijven zitten. Ook verbrand je meer vet als je het na de KT doet ipv ervoor.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 1x
- Box squat BW 55x
Deficit wide grip SL DL:
- 111kg 7x
- 70kg...-
3 dagen geleden -
-
door gregory77Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 101kg 5x
-Box squat BW 50x
Sumo safety bar goodmorning:
- 35kg 22x...-
5 dagen geleden -
-
door JeremydsraggTrifola Farms CBD Gummies :- excessive kinds of epilepsy, Lennox-Gastaut syndrome (LGS) and Dravet syndrome. Other trials are underway investigating the...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 120kg 1x
Safety bar back extension:
- 41kg 2x
Military press:
...-
1 week geleden -
-
door joshwicks123Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 6x
One legged calf raise;
- BW + 51.25kg 12x, 10x
Paired met
Lu side raise:...-