artikel voor overtuiging.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• artikel voor overtuiging.

hey allemaal,

mijn vader wil graag afvallen.
    hij vaak niet goed, en loopt alleen hard.

ik heb hem al heel lang proberen te overtuigen dat hij toch echt gezonder moet gaan eten en aan krachttraining moet gaan doen om zijn kilotjes kwijt te raken.

ik kan hem maar niet overtuigen en hij blijft maar hardlopen om gewicht te verliezen om vervolgens bij thuiskomst wit stokbrood met pindakaas of hagelslag te eten

nu is mijn vraag hebben jullie meschien een goed arttikel voor mijn vader om hem er van te overtuigen dat hij op deze manier nooit wat zal berijken?

tnx.
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Laat hem de Sticky's lezen hahahaha
    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Waarschijnlijk beseft hij zichzelf ook wel dat hij niet gezond eet. en vraag het hem eens: heb je wel een progressie geboekt de laatste tijd?

maak je geen zorgen later gaat hij zichzelf wel beseffen wanneer hij geen verschil meer inziet.

ik weet hoe moeilijk vaders zijn, kheb ook zo'n 1 ZO EIGENWIJS!!! je kan het echt niet geloven, als ik zeg je hebt het fout en hij weet het dat het ook fout is, shuift hij het op mij en probeert hij gelijk te hebben bijvoorbeeld.
      tot nu toe nog nooit sorry gezecht of toegegeven dat hij in iets fout zat

Comment

Jazeker!

Laat je vader DIT lezen.

Het is lang, maar niet langdradig naar mijn mening. Het komt ook mooi overeen met jou tips dat hij krachttraining moet gaan doen

Enkele tips die ik er snel even uithaal, en toch erg waarde vol zijn voor je vader:

-Eerst krachttraining>dan cardio*
        -Doe je boodschappen direct na het eten. Zo zul je minder impulsieve aankopen doen.
        - Blijf de gehele dag door water drinken of thee zonder suiker. Het helpt het hongergevoel te verminderen en is bovendien goed voor de stoelgang. Je lichaam moet op die manier meer energie leveren om het water op de lichaamstemperatuur te krijgen. Kan oplopen tot 300 cal op een dag

* staat helemaal uitgelegd in het artikel

Maare ik kan nog wel even door gaan zo, heeft geen zin. Ik hoop dat je je vader kan overtuigen op deze manier

Comment

Pap
          Ja Zoon
          Hoe lang probeer je al gewicht/vet te verliezen door enkel hard te lopen?
          al een jaar
          Wat was het resultaat?
          Erm....
          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
            Pap
            Ja Zoon
            Hoe lang probeer je al gewicht/vet te verliezen door enkel hard te lopen?
            al een jaar
            Wat was het resultaat?
            Erm....
            ja, al zo vaak gedaan maar dat helpt niet.
            ach ik laat hem maar gewoon zijn gang gaan
            “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Erg bekend probleem. Mij is het ook niet gelukt om de ouwe over te halen.

Je zou denken dat type 2 diabetes voldoende motivatie zou zijn...
              Zal nog eens een poging wagen met dat artikel (hoewel ik denk dat het niet gaat lukken door de lengte van het artikel!)
              Winners never quit, quitters never win!

Comment

Wie weet brengt dit hem op andere ideeën? Bootcamp Nederland Waarom Cardio dik maakt – Jens Olde Kalter
                Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

laat em maar een keer interval training doen, om vet te verbranden moet hij zijn hartslag een paar keer de hoogte in jagen, na zijn training kan je misschien samen in de keuken met hem een lunch maken, beetje father-son bounden,

vinden die ouwe knakkers geweldig
                  "I challenge you to make your life a masterpiece. I challenge you to join the ranks of those people who live what they teach, who walk their talk."

Comment

Originally posted by Luigi View Post
                    Erg bekend probleem. Mij is het ook niet gelukt om de ouwe over te halen.

Je zou denken dat type 2 diabetes voldoende motivatie zou zijn...
                    Zal nog eens een poging wagen met dat artikel (hoewel ik denk dat het niet gaat lukken door de lengte van het artikel!)

heeft iemand daar mijn vorige handtekening gejat of kwam iemand precies dezelfde ergens anders tegen:P

Comment

Originally posted by Ellie View Post
                      Wie weet brengt dit hem op andere ideeën? Bootcamp Nederland Waarom Cardio dik maakt – Jens Olde Kalter
                      deze had ik zelf ook al ergens op dit forum geplaats en het mijn vader laten lezen. daar schrok hij wel ff van maar is gewoon weer in zijn oude patroon verder gegaan

Comment

Hahaha ik denk heel eerlijk dat het tevergeefse moeite is
                        Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

Originally posted by klofijool View Post

heeft iemand daar mijn vorige handtekening gejat of kwam iemand precies dezelfde ergens anders tegen:P

Tijd voor een nieuwe dus!

Comment

Effectiviteit = kwaliteit x acceptatie.

Als je effectief wilt zijn, zul je dus niet alleen moeten werken aan de kwaliteit van je advies, maar ook aan de acceptatie daarvan door je vader. Richt je dus ook op dat punt als je met hem spreekt.

Comment

Originally posted by Luigi View Post
                              haha ben nog niet zo lang lid, dus wist niet dat jij hem al eerder had
                              Mijn trainer roept dat nog wel eens en vind het wel een mooie zin.

Tijd voor een nieuwe dus!
                              houd hem maar, ik heb toch al een nieuwe:P

on topic: ik train nu mijn vader 1 x per week als stage. heb eerst mijn moeder een jaar geleden aan de home-dumbbells geholpen, na veel progressie raakte mn vader vanzelf gemotiveerd. niet te veel over praten misschien, zodat hij je vanzelf gaat geloven??
                              "is it not largely by the ecxercise of will-power that most things are achieved?" - Eugen Sandow

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X