Om de 2weken, of maand, of..?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Om de 2weken, of maand, of..?

Ik heb al van sommige mensen gehoord dat ze om de zoveel maanden of x aantal weken veranderen van oefeningen. Doen jullie dat ook? Zoja welk nut heeft het?

en nog een vraagje, moet je na elke training lichtjes spierpijn hebben of niet? Want ik heb dat nietmeer
    Eat clean and train hard...

Ik zou wel iets veranderen, maar niet teveel. Bijv. andere grip, of alleen een andere indeling in de week met de oefeningen die je nu doet. Aan de ene kant wordt je sterker doordat je beter wordt op die oefening, aan de andere kant treed er gewenning op en zul je soms wat moeten veranderen (meestal niet de oefeningen).
    In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Originally posted by adon1s View Post
      Ik zou wel iets veranderen, maar niet teveel. Bijv. andere grip, of alleen een andere indeling in de week met de oefeningen die je nu doet. Aan de ene kant wordt je sterker doordat je beter wordt op die oefening, aan de andere kant treed er gewenning op en zul je soms wat moeten veranderen (meestal niet de oefeningen).
      Oke, bedankt!
      Eat clean and train hard...

Comment

Voor de variatie is het wel leuk.
        Never send a boy to do a mans job!

Comment

Doe de oefeningen die je heel goed bevallen altijd, en doe er dan nog 1 of 2 oefeningen bij, die je bijvoorbeeld nog nooit gedaan hebt, of wat hierboven ook gezegt wordt, een andere greep of andere houding.
          Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
          People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
          BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Originally posted by adon1s View Post
            Ah, dank je.
            Zo doe ik het ook, heb al sinds september eigenlijk hetzelfde schema, maar breng kleine veranderingen aan om de zoveel weken. Ga er nog steeds lekker op!
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

He daar

Tegen woordig verander ik niets aan mijn basis oefeningen (zijn mijn oefeningetjes) behalve van dumbell naar lat of barr of visa versa, tevens compounds de-loaden, dit werkt goed, progress.

Comment

Ik hanteer momenteel altijd 2 verschillende schema's en verwissel deze om de 2 maand ongeveer. Doe het gewoon voor men eigen variatie waarbij toch elke oefening steeds licht een andere nadruk legt op de spier en natuurlijk ook om spiergewenning te verkomen.
                I'm not special, but not the same as you.
                Because I do things you will never do.
                SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X