Onderbroekentestosteron

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Gelukkig heb ik geen strakke boxers

Comment

Bij biologie zagen we inderdaad dat té strakke broeken het spermaniveau onderuit haalt. Ik vermoed doordat de scrotum te warm blijft en niet kan afkoelen.

Comment

Dat wordt dus allemaal op een andere manier zitten dan..

"Straight outta gym"

Comment

Ik heb boxers die niet straks zitten maar ook niet te los, er dus tussen in
          If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Ik zal ze voortaan een paar maten groter kopen xxxxl

Comment

Hmm, eerlijk gezegd heb ik mijn twijfels bij de bron. Dat strakke onderbroeken de vruchtbaarheid verminderen, is bekend. Maar het is ook bekend dat vruchtbaarheid van meer factoren dan alleen testosteron af hangt.

Pak voor de grap maar eens een stevige kuurder die al tich jaar kuurt. Deze heeft waarschijnlijk ook een verminderde vruchtbaarheid door atrofie van de testes, maar testosteron zát in zijn lichaam.
              Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

push up boxer nooit van gehoord

Comment

Originally posted by seanl94 View Post
                  Hmm, eerlijk gezegd heb ik mijn twijfels bij de bron. Dat strakke onderbroeken de vruchtbaarheid verminderen, is bekend. Maar het is ook bekend dat vruchtbaarheid van meer factoren dan alleen testosteron af hangt.

Pak voor de grap maar eens een stevige kuurder die al tich jaar kuurt. Deze heeft waarschijnlijk ook een verminderde vruchtbaarheid door atrofie van de testes, maar testosteron zát in zijn lichaam.
                  Precies, kerel loopt uit z'n nek te lullen, wat een ballenverhaal!
                  Je lichaam maakt test aan als dat nodig is, of je noten nu warm zijn of koud, maakt geen zak uit.
                  En dan aankomen met dat een man zijn zaakje niet voor niets buiten het lichaam heeft, om warmte af te geven.
                  Voor zover ik het zie zijn de ballen juist in een warme omgeving gesitueert, tussen de benen wel te verstaan. En er groeit haar op. En laat haar nu juist op plekken groeien die warm gehouden dienen te worden.
                  Als het werkelijk waar was waarom heeft de evolutie er dan niet voor gezorgt dat wij onze ballen op onze neusschelpen dragen? Ik bedoel, als ze gekoeld dienen te worden lijkt me dat toch een betere plek dan tussen de benen, toch?

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                    Voor zover ik het zie zijn de ballen juist in een warme omgeving gesitueert, tussen de benen wel te verstaan. En er groeit haar op. En laat haar nu juist op plekken groeien die warm gehouden dienen te worden.
                    Als het werkelijk waar was waarom heeft de evolutie er dan niet voor gezorgt dat wij onze ballen op onze neusschelpen dragen? Ik bedoel, als ze gekoeld dienen te worden lijkt me dat toch een betere plek dan tussen de benen, toch?
                    True, de testes zitten inderdaad in een relatief warme omgeving, maar dat komt ook omdat ze maar líchtjes onder lichaamstemperatuur moeten blijven. 32 graden om precies te zijn. Als ze op lichaamstemperatuur moesten zijn, dan zaten ze wel op een voor ons mannen veel minder pijnlijke plaats, namelijk ín de buik ipv erbuiten - en waarom ze niet op je neus zitten lijkt me wel obvious; anders zou onze neus hetzelfde effect kunnen hebben als die van pinoccio (Los van het feit dat ze daar nóg gevoeliger, en belangrijke zintuigen in de weg zitten.)

Maargoed, in een normale situatie moeten ze kunnen bungelen wanneer ze het warm krijgen, en zich optrekken wanneer het koud word. Als jij op een warme zomerdag een zo'n bjorn borg ding draagt, dan kun je je wel voorstellen dat ze, omdat ze tegen je 'core' aangedrukt zitten, ze mákkelijker warmer worden dan 32 graden - en de vruchtbaarheid minder wordt.

Maargoed, opzich heeft de beste man gelijk: draag géén knelbroeken. De motivatie erachter is alleen om de verkeerde redenen vrees ik.
                    Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

En die haren, Snuff, zijn om de geur vast te houden.

Comment

Focking hell, die vierde heeft een stijve volgens mij hehehe.

Haar om geur vast te houden?
                        Daar heb ik nog nooit van gehoord.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                          Focking hell, die vierde heeft een stijve volgens mij hehehe.

Haar om geur vast te houden?
                          Daar heb ik nog nooit van gehoord.
                          Je hoeft het ook niet te horen, je kunt het ruiken. Jij heet toch Snuf? Even de vriendin/vrouw vragen om een praktijktest. Of gewoon, iets minder leuk, je eigen oksel als proeftuin gebruiken. Ruikt-ie sterker als-ie geschoren is of als-ie ongeschoren is?

Comment

Originally posted by Pallas View Post

.
                            *valt van stoel van t lachen*
                            wielrennen is opeens n stuk sexier
                            Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

Originally posted by Pallas View Post
                              Je hoeft het ook niet te horen, je kunt het ruiken. Jij heet toch Snuf? Even de vriendin/vrouw vragen om een praktijktest. Of gewoon, iets minder leuk, je eigen oksel als proeftuin gebruiken. Ruikt-ie sterker als-ie geschoren is of als-ie ongeschoren is?
                              Ja maar dat is toch niet de eigenschap van het hebben van haar?
                              Dat is gewoon smerig en onhandig.

Comment

Originally posted by Danielle80 View Post
                                *valt van stoel van t lachen*
                                wielrennen is opeens n stuk sexier
                                Doet het je wat?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...