Originally posted by Danielle80
View Post
Honger in de Cut
Collapse
X
-
Originally posted by InfineGhost View PostNog lager op mijn rijst heb al zo weinig 10 gram :O
Ja drink al iets van 2 liter per dag ofso exclusief melk, dan gooi ik er denk wel wat uien bij is ook lekker bij de kip.
Maakt het dan nog wat uit of ik ze bak ja of nee, of is het beter om ze rauw te nemen
Comment
-
Kip is lekker met kerrie en bijvoorbeeld knolselderij (62 kcal per 200 gram). Knolselderij is goedkoop op dit moment, je kunt het in blokjes gesneden koken, met een kwartiertje is het gaar, of daarna pureren. Lekker hoor, knolselderijpuree. Zacht van smaak.
Het gaat nog op kookles lijken zo, maar het is wel belangrijk dat je lekker eet en geen honger hebt, want cutten kan wel een tijdje duren (hmmmz voor mij wel dan) en het moet wel leuk blijven!
Comment
-
Originally posted by Pallas View PostAls je de uien bakt, zijn ze wat zachter van smaak, maar het kost je wel weer een eetlepel aan vetten. Dat is dan op aanname dat je je kip niet bakt, doe je dat wel, kan je hetzelfde bakvet gebruiken.
Ui 100gram
36kcal
1.2ei
6.1kh
0.1vet
Morgen dus ff klein uitje erbij nemenIf the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist
Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostWaarom eet je zo weinig rijst?
Maar heb nog wat nagerekend en ik kom met sommige sites nog iets lager uit in onderhoudIf the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostJe bent toch geen baby, 10 gram rijst? wtff dat is niks.
Ik zal even mijn voeding schema uploaden zal wat meer verduidelijkenAttached FilesIf the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist
Comment
-
Originally posted by InfineGhost View PostOmdat het voor mij zo beter uitkomt, en teveel rijst krijg ik haast niet weg.
Maar heb nog wat nagerekend en ik kom met sommige sites nog iets lager uit in onderhoud
ontdek nou eerst maar eens wat je onderhoud werkelijk is!“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Comment
-
Originally posted by InfineGhost View PostJa klopt maar ergens anders in kan ik niet naar beneden, ja met mijn kip misschien iets maar dan vind ik dat ik weer te weinig kip heb
Ik zal even mijn voeding schema uploaden zal wat meer verduidelijken
Ik denk wel dat je wat vetten mist in het avondeten, ik neem aan dat er voor je wordt gekookt, en die karbonade wordt ook ergens in gebakken denk ik? Kunnen instinkers zijn.
Comment
-
Originally posted by InfineGhost View PostJa klopt maar ergens anders in kan ik niet naar beneden, ja met mijn kip misschien iets maar dan vind ik dat ik weer te weinig kip heb
Ik zal even mijn voeding schema uploaden zal wat meer verduidelijken
en dan de laatste maaltijd voor je training vreet je bij 4x zoveel
Al je maaltijden zijn rond de 200kcal en die laatste is over de 900kcal!!!
vind je het gek dat je honger heb de hele dag..
wat is trouwens je maaltijd voor het slapen gaan?
kan het niet allemaal zien...
tot je avond maaltijd zeg maar eet je 1800/1900kcal
verdeel die dan oveer de hele dag
wedden dat je geen honger gevoel meer heb!All you need is the heart off a Champion!
Comment
-
Originally posted by maar7en8 View Postwtf, maken die sites uit!!!
ontdek nou eerst maar eens wat je onderhoud werkelijk is!
66 + (90x 13,7) + (194 x 5) - (20 x 6,8) =2133 en dan x1.5 dan heb ik mijn onderhoud dus kom ik uit op 3199.5 dan 500 onder mijn onderhoud kom ik uit op 2699 voor cutten ??
Originally posted by Pallas View PostDie 400 ml melk bij het avondeten heb je niet nodig lijkt mij? Als je dat weghaalt en voegt toe bij je rijstmaaltijden: 4 uien, 200 snijboon, 200 knolselderij. Je zit dan nog steeds aan je target volgens mij en e/k/v klopt ook nog steeds.
Ik denk wel dat je wat vetten mist in het avondeten, ik neem aan dat er voor je wordt gekookt, en die karbonade wordt ook ergens in gebakken denk ik? Kunnen instinkers zijn.
Maar moet ik dan het vet er ook bij op tellen, dat valt tog te verwaarlozenIf the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist
Comment
-
Originally posted by zespak View Postje eet ook wel erg weinig de hele dag
en dan de laatste maaltijd voor je training vreet je bij 4x zoveel
Al je maaltijden zijn rond de 200kcal en die laatste is over de 900kcal!!!
vind je het gek dat je honger heb de hele dag..
wat is trouwens je maaltijd voor het slapen gaan?
kan het niet allemaal zien...
tot je avond maaltijd zeg maar eet je 1800/1900kcal
verdeel die dan oveer de hele dag
wedden dat je geen honger gevoel meer heb!
Originally posted by Mateusz View PostUihm al je maaltijden zijn 100-200 kcals endan plots eet je een grote maaltijd van 1000 kcals. I don't get it?
Verdeel je voeding beter ...
Edit: zag net dat post boven me gelijkaardig isIf the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist
Comment
-
Originally posted by InfineGhost View PostJa maar dat is het hem juist ik kan geen aardappelen etc klaar maken over de hele dag en karbonade etc, en als ik niet deze hoeveelheden eet dan kom ik veel te hoog uit in kcal. dus vandaag eigenlijk mijn probleem, ik weet ook dat ik in avond veel en veel meer eet in vergelijken met overdag
of zit er tot 7uur in de avond een slot op je mond.“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 4x
- hindu squat BW 30x
Deficit wide grip SL DL:
- 120kg 3x
-...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 hour ago -
-
door TioKatloisStallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
-
Kanaal: Algemeen
2 uur geleden -
-
door RonaldglehartOFFICIAL FACEBOOK LINK@@ https://www.facebook.com/CBD.Gummies.Highline.Wellness/
Highline Wellness CBD Gummies:- outstanding....-
4 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C nog die ik afgelopen zondag gedaan had:
Training C:
Pin zercher squat:
- 100kg 5x
- Box goblet squat 4kg 50x...-
2 dagen geleden -
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 1x
- Box squat BW 55x
Deficit wide grip SL DL:
- 111kg 7x
- 70kg...-
1 week geleden -
-
door gregory77Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 101kg 5x
-Box squat BW 50x
Sumo safety bar goodmorning:
- 35kg 22x...-
1 week geleden -
-
door JeremydsraggTrifola Farms CBD Gummies :- excessive kinds of epilepsy, Lennox-Gastaut syndrome (LGS) and Dravet syndrome. Other trials are underway investigating the...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment