vooruitgang van bodynetters

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vooruitgang van bodynetters

hey bodynetters,
    Ik ben pas geopereert aan mijn amandelen en ben klaar om aan de slag te gaan,
    ik ben ongeveer 2 meter lang, ( kan ook 1.99 zijn) en ben 16 jaar, en weeg 79 kilo, Mijn vraag is heb ik niet ondergewicht:O ? ik loop ook niet rechtop ik wil wel rechtop lopen maar dat hou ik niet echt super lang vol,

Ik ga binnenkort beginnen met fitniss en vroeg me af of jullie ook foto's hebben van toen je begon en hoe je nu bent?

Groetjes!

Ja je hebt ondergewicht
    Hoezo je loopt niet rechtop?
    En hoezo je gaat beginnen met 'fitness' als je hier al dik 2 maand lid bent?

oja fitness is voor heaumooz, krachttraining is hetgeen waarvan je vooruitgaat
    Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Je houding is heel belangrijk, ook mét spieren ziet dat er gewoon beter uit. Als je echt rechtop wilt lopen, is het belangrijk om te weten wanneer je goed staat. Dat kun je leren voelen en je kunt leren welke spieren je daarvoor moet aanspannen en ontspannen. Het is ook handig om op de grond te gaan zitten, mijn neef (boven de 2m en liep ook krom) deed dat ook vaak bij ons thuis, zodat hij omhoog moest kijken. Inmiddels loopt hij aardig recht maar het blijft een gespierde spijker zeg maar. De beste tip die ik je kan geven is een cesar therapeut, je hebt er geen verwijzing voor nodig.

Ik denk dat de groei er wel aardig uit is nu, dat betekent dat je wat meer energie overhoudt om te kunnen groeien in de breedte. Dan moet je wel goed eten en goed trainen.

Comment

Originally posted by Triple Aces View Post
        Ja je hebt ondergewicht
        Hoezo je loopt niet rechtop?
        En hoezo je gaat beginnen met 'fitness' als je hier al dik 2 maand lid bent?

oja fitness is voor heaumooz, krachttraining is hetgeen waarvan je vooruitgaat
        omdat dat niet zo makkelijk meer gaat ik probeer het wel het lukt ook wel aardig maar ik ga automatisch weer beetje krom lopen. Ik zou 2 maanden geleden al beginnen alleen toen hoorde ik dat ik geopeerd moest worden dus ik dacht dan doe ik het liever na de tijd.. mijn bedoeling is ook krachttraining te gaan doen.

Comment

Originally posted by Pallas View Post
          Je houding is heel belangrijk, ook mét spieren ziet dat er gewoon beter uit. Als je echt rechtop wilt lopen, is het belangrijk om te weten wanneer je goed staat. Dat kun je leren voelen en je kunt leren welke spieren je daarvoor moet aanspannen en ontspannen. Het is ook handig om op de grond te gaan zitten, mijn neef (boven de 2m en liep ook krom) deed dat ook vaak bij ons thuis, zodat hij omhoog moest kijken. Inmiddels loopt hij aardig recht maar het blijft een gespierde spijker zeg maar. De beste tip die ik je kan geven is een cesar therapeut, je hebt er geen verwijzing voor nodig.

Ik denk dat de groei er wel aardig uit is nu, dat betekent dat je wat meer energie overhoudt om te kunnen groeien in de breedte. Dan moet je wel goed eten en goed trainen.
          Bedankt voor je nuttige reactie!
          ik zal zeker eens wat met je adviezen doen, ik hoop dat ik nu ook wat breder word want ben nu een mager jongetje van 2 meter lang dat ziet er ook niet echt goed uit:P,

Comment

Ga gewoon lekker trainen, komt de rest vanzelf..
            In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
            Squat 230 kilo
            Bankdrukken 137.5 kilo
            Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

oke dan zal ik daar mee beginnen iedereen bedankt voor het advies.!

Comment

Ik liep vroeger ook zo krom als een hoepel (1.95), maarnu niet meer. Gewoon op letten. Kt is ook goed voor je houding. Maar, kin omhoog, borst vooruit en een beetje rond lopen met zelfvertrouwen.
                Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Toph View Post
                  Ik liep vroeger ook zo krom als een hoepel (1.95), maarnu niet meer. Gewoon op letten. Kt is ook goed voor je houding. Maar, kin omhoog, borst vooruit en een beetje rond lopen met zelfvertrouwen.
                  oke dan!
                  hoe is het nu dan?
                  beetje breed geworden:P ?

Comment

Je hoeft niet breed te zijn/worden om rechtop te lopen Ben nu 86kg, dus geen beest ofzo
                    Train hard or go hormone

Comment

En zo vreselijk ondergewicht heb je nou ook weer niet, want je ben 16 jaar dus nog in de groei, niet perse alleen in de lengte!

Ga goed trainen, denk om je houding, borst vooruit, geen slappe zak. Loop als een kerel, rechtop!
                      "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

En wat de foto's betreft, Zie onder.
                        http://forum.bodynet.nl/fotos-leden/
                        keep the focus going!

Comment

Onnodig topic.
                          Geniet, en drink met maten!

Comment

Je houding is een afspiegeling van je zelf vertrouwen.

Comment

Originally posted by monster menno View Post
                              Je houding is een afspiegeling van je zelf vertrouwen.
                              zelfvertrouwen heb ik wel, ik heb ook niet echt ondergewicht, maar het gaat automatisch. Ik zal er wat aan doen en gaan trainen om breed te worden

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X