Strepen in binnenkant onderaan bicep

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Strepen in binnenkant onderaan bicep

Ik train nu al een poosje,
    Ben 15 jaar ( bijna 16 )

train nu 4/5 maand

maandag rug biceps
    Dinsdag borst triceps
    woensdag schouder / cardio ( soms biceps ook nog bij )
    donderdag nog een keer borst en tricep

Maar ik krijg onderaan me biceps en een beetje aan de binnenkant van me biceps
    Van die rooie strepen
    van die strepen die je normaal ook krijgt als je te snel dik word..

Ik had het eerst alleen rechts maar nu begin het links ook al

wat is hier het probleem ?
    groeien me spieren te snel ? dan me huid aan kan ?

Graag wat tips wat ik hier aan kan doen.. misschien voeding ?

ik hoor t wel !
    alvast bedankt

Misschien een te hoog Vetpercentage wat is je VP% ??

En hoeveel heb je de laatste maand gegaind ??
    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

ik weet me vetpercentage niet,
      ben wel 5-7 kg te zwaar, maar ben niet dik ofzo.

Gegaind wat bedoel je ? of ik ben aangekomen zwaarder ben gaan trainen ?

Comment

die strepen zijn groeistrepen. komt omdat je de laatste tijd wss veel gegroeid bent.

zijn heel veel mensen die er last van hebben. ik heb ze zelf ook

Comment

Hoe bedoel je 5-7kg te zwaar ?? overgewicht ??

Sinds je ben gaan trainen ofso hoeveel kg ben je aangekomen in een maand of week etc
          If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

ik ben sinds ik gaan fitnessen, 7 kg afgevallen, .. heb alleen klein buikje, maar valt niet op als ik die weg wil moetk toch wel nog zo'n 5 kg eraf..

groeistrepen op allebijde plekken?

Comment

Ten eerste heb ik echt mijn vraagtekens bij jouw schema, wilde ik even zeggen.

Die strepen of striemen wordt ook wel strae genoemd, google er maar wat over.
              "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Benen?
                189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
                Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

je zult het misschien niet geloven, maar ik heb al heel dikke boven benen + kuiten van me zelf,
                  Ik hoef er weinig aan te doen.

@fitnessboer tips zijn altijd welkom

Comment

Originally posted by snotaap View Post
                    je zult het misschien niet geloven, maar ik heb al heel dikke boven benen + kuiten van me zelf,

nou gebruik dat voordeel, je zal een squatmoster worden

Comment

Originally posted by snotaap View Post

Dat is echt een rot excuus maar oke, ik dacht ook altijd van mezelf flinke benen te hebben voor ik ging sporten. Had toen echt maar net beentjes van 50 cm. Ondertussen 62 cm en geloof mij, ziet er stukken beter uit flinke poten. Als jij allene UB traint ga je sowieso uit verhouding op een bepaald punt. Maarja als jij ze niet wilt trainen lekker zelf weten...

Tips over je strae, als je het eenmaal hebt gaat het niet meer weg. Het wordt na verloop van tijd wat vager maar je zult het altijd enigszins zien. Om het niet uit de hand te laten lopen kun je je huid proberen soepel te houden om hem te helpen rekken. Google er even op en je vindt er vanalles over. Ik heb er nooit last van gehad dus nooit meer over gezocht.
                      "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X