Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Die gast is de toekomst (kleine fanboy hier )
Als je geen dikke bloated GH buik hebt zoals de meeste, ben je niet uit verhouding ,maar dat is mijn mening.
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Weet ik maar ik hoef niet persee een sixpack, als het kan waarom niet maar denk het niet heb sowieso gewoon iets meer vet massa mijn lichaam gaat meer richting powerlifter / die derek poundstone, maar ik ben pas 16 he dus nog tijd genoeg.. maar irriteer me gewoon aan mensen die zeggen dat mij dat niet gaat lukken
Derek Poundstone is 1 meter 85 en weegt 155 kg. Hij is dus groter dan de grootste bodybuilders. De man is een topatleet.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Derek Poundstone is 1 meter 85 en weegt 155 kg. Hij is dus groter dan de grootste bodybuilders. De man is een topatleet.
En als die gast naar een BF van 5% gaat doet hij het vast niet slecht als bber. Overigens, off-season zijn bbers vaak net zo zwaar denk ik. Cutler is 1.75 en offseason 140 kg.
De doseringen die je noemt zijn redelijk gebruikelijk voor beginners, maar zorg ervoor dat je je gezondheid goed in de gaten houdt, vooral je lever bij...
Comment