Iedereen zet zich toch in voor het land? ( uitzonderingen daargelaten )
korps mariniers en boydbuilding
Collapse
X
-
ik wil zelf ook bij het korps mariniers,
ben 17jaar, 75kg en volg nu een cios opleiding niveau 4.
met fitness doe ik krachttraining, 3sets van 12,gemiddeld 3 apparaten per spiergroep.
maar zoals ik nu zie is het beter om veel uithoudingsvermogen te trainen qua spieren?
graag zou ik willen weten hoe ik nu het beste kan voorbereiden om bij het korps te gaan en door de selectie heen te komen .
Comment
-
Originally posted by grap89211 View Postik wil zelf ook bij het korps mariniers,
ben 17jaar, 75kg en volg nu een cios opleiding niveau 4.
met fitness doe ik krachttraining, 3sets van 12,gemiddeld 3 apparaten per spiergroep.
maar zoals ik nu zie is het beter om veel uithoudingsvermogen te trainen qua spieren?
graag zou ik willen weten hoe ik nu het beste kan voorbereiden om bij het korps te gaan en door de selectie heen te komen .
het diciplinaire aspect van het hele defensie gebeuren spreekt me op zich wel aan, maar ik zou mezelf nooit laten afkafferen door een of andere sergeant.18 jr/179cm/81kg/bf 11%
SQ 1x90 BP 1x100 DL 1x140
Living the dream that's called "my life"!
Comment
-
Compact, snel, atletisch lichaam en keihard uithoudingsvermogen + discipline heb je nodig.
Maak een schema met veel pushups, bw dips, bw pull ups, squats en deadlifts. Probeer op school of ergens anders regelmatig in de gymzalen in touwen te klimmen en shit.
En dit : hit the cardio, HARD.
Comment
-
Ga krachttraining doen in de zin van crossfit, waarbij je uithoudingsvermogen traint. Verder veel hardlopen, heel veel.
Zorg dat je fatsoenlijk kan touwklimmen 2 x 10-15m naar boven en naar beneden en weer naar boven en beneden moet voldoende zijn om mee te beginnen.
Koop alvast eigen kisten en begin die in te lopen op een rustig tempo, verder moet je veel motivatie en doorzettingsvermogen hebben en niet gauw opgeven.
Hardlopen is het belangrijkste in ieder geval en het marsen met kg's uiteindelijk (lopen 5-8km/h met kisten en bepakking op je rug)"Straight outta gym"
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
1 week geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-