korps mariniers en boydbuilding

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Iedereen zet zich toch in voor het land? ( uitzonderingen daargelaten )
    "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

ik wil zelf ook bij het korps mariniers,
      ben 17jaar, 75kg en volg nu een cios opleiding niveau 4.

met fitness doe ik krachttraining, 3sets van 12,gemiddeld 3 apparaten per spiergroep.
      maar zoals ik nu zie is het beter om veel uithoudingsvermogen te trainen qua spieren?

graag zou ik willen weten hoe ik nu het beste kan voorbereiden om bij het korps te gaan en door de selectie heen te komen .

Comment

Originally posted by grap89211 View Post
        ik wil zelf ook bij het korps mariniers,
        ben 17jaar, 75kg en volg nu een cios opleiding niveau 4.

met fitness doe ik krachttraining, 3sets van 12,gemiddeld 3 apparaten per spiergroep.
        maar zoals ik nu zie is het beter om veel uithoudingsvermogen te trainen qua spieren?

graag zou ik willen weten hoe ik nu het beste kan voorbereiden om bij het korps te gaan en door de selectie heen te komen .
        Sterk zijn is niet nodig, kameraadje van mij doet hetzelfde, en het enige wat telt is uithoudingsvermogen en zoals boven al vermeld, hoe breder en zwaarder je bent, hoe moeilijker het voor jezelf wordt.

het diciplinaire aspect van het hele defensie gebeuren spreekt me op zich wel aan, maar ik zou mezelf nooit laten afkafferen door een of andere sergeant.
        18 jr/179cm/81kg/bf 11%
        SQ 1x90 BP 1x100 DL 1x140
        Living the dream that's called "my life"!

Comment

Compact, snel, atletisch lichaam en keihard uithoudingsvermogen + discipline heb je nodig.

Maak een schema met veel pushups, bw dips, bw pull ups, squats en deadlifts. Probeer op school of ergens anders regelmatig in de gymzalen in touwen te klimmen en shit.

En dit : hit the cardio, HARD.

Comment

Ga krachttraining doen in de zin van crossfit, waarbij je uithoudingsvermogen traint. Verder veel hardlopen, heel veel.

Zorg dat je fatsoenlijk kan touwklimmen 2 x 10-15m naar boven en naar beneden en weer naar boven en beneden moet voldoende zijn om mee te beginnen.

Koop alvast eigen kisten en begin die in te lopen op een rustig tempo, verder moet je veel motivatie en doorzettingsvermogen hebben en niet gauw opgeven.

Hardlopen is het belangrijkste in ieder geval en het marsen met kg's uiteindelijk (lopen 5-8km/h met kisten en bepakking op je rug)
            "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
              Sowieso nitwits al die gasten bij marine, of defensie. Hebben allemaal klap van de molenwiek gehad
              idd kijk die ogen :

Mind is everything.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X