Mening afgetrainde vrouwen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hahaha.. Die van mij is ook n feeder *snik*
    Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

Waren alle vrouwen maar zoals jullie!
      "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Originally posted by Plato View Post
        Geen probleem met een afgetrained vrouwtje ze moet alleen niet teveel op Juliette Bergman en consorten lijken...
        Helmaal niks mis met juliette bergman. Top fysiek waar de meeste van mogen dromen. Zei heeft al zoveel bereikt, echt knap.

Verder vind ik gespierde meisje/vrouwen wel knap en heb er altijd wel respect voor

Comment

Originally posted by Faabjan View Post
          Waren alle vrouwen maar zoals jullie!

Jullie? Wie zijn jullie?
          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
            (En als je vriend daarover zeurt, hang je maar een foto van een vet wijf boven zijn bed, heeft hij ook wat. )
            een relatie neem je niet in je eentje toch?

vreeeeemde gedachte

Comment

zou t best een keer willen doen met z,n gespierde vrouw hoor!!!

en dan ff lekker die dijen aanspannen!!!
              Ga als de sodemieter van die wipkip!!!.......nou is papa!!!

Comment

Originally posted by Viranelly View Post

vreeeeemde gedachte
                Kwestie van een evenwicht bewaren. Als manlief het liever niet heeft, maar kijkt naar andere kwaliteiten van de vrouw dan haar lichaam, (Hence, dat doet iedereen wel in een relatie. Kijk maar naar hoeveel getrouwde mensen te dik zijn geworden en toch nog een partner hebben.) dan zal het verder goed verlopen. Lukt dat niet, dan wordt het gewoon het óf trainen, óf een echtscheiding. En ik lees regelmatig dat een vriendin van iemand het trainen en eten niet meer trekt, dus waarom zou dat andersom niet kunnen gelden?

Los daarvan hou ik niet zo van afgetrainde vrouwen. Een beetje stevig daarintegen - zowel in qua vvm en vm dan - vind ik absoluut niet erg. Dat oogt vind ik niet zo breekbaar. Maar dat ideaalbeeld is ook weer afhankelijk van de lengte, en de natuurlijke bouw van die persoon.
                Last edited by scoobydoo; 13-02-2012, 00:14.
                Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Moet van 2 kanten komen...

2 totaal verschillende levenstylen zullen namelijk nooit werken, soort zoekt meestal soort, een dikzak zal nooit met een 'bodybuilder' voor een vaste relatie gaan.
                  Meestal als de een wat fanatieker wordt zal de ander hem/haar afremmen, dat moet kunnen in een serieuze relatie, je wilt toch met elkaar verder alleen de ander houd niey van dik of gespierd dit is dan de keuze aan hem/haar om te bepalen wat hij/zij wil, wil ik de kans op een breuk vergroten of doe ik de midden weg?

Liefde is een bitch
                  Make it happen, shock everyone!

Comment

=gain is pain;923555]zooo freaking hawwwt.....

Die met die abs verschrikkelijk sexyy omgggg rest is niet zo mooi

Comment

Originally posted by Viranelly View Post

vreeeeemde gedachte
                      Nee, maar het is en blijft altijd je eigen lijf.
                      Stel dat mijn man het niet mooi zou vinden en ik vind het geweldig, dan zou ik ermee moeten stoppen volgens jou terwijl mij het zoveel plezier geeft?
                      Ik vraag hem ook niet te stoppen met zijn Formule 1 hobby en daar heb ik helemaal niets mee. Het is zijn ding en daar blijf ik dan buiten.
                      Het werkt dus wel 2 kanten op.
                      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Vood de echte liefhebbers (en daar zit ik zelf niet bij, maar ik ben de beroerdste niet):

I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                        - Dave Tate

Comment

nee dank...
                          Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                            Vood de echte liefhebbers (en daar zit ik zelf niet bij, maar ik ben de beroerdste niet):

Nee dit gaat mij ook te ver, btw is die middelste geen vent?
                            keep the focus going!

Comment

zou nog wel blij zijn met dat lijf haha net mannen in bikini
                              Pain is just weakness leaving the body...

Comment

Gatsie... Maarjah iig geen siliconen!
                                Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X