Hahaha.. Die van mij is ook n feeder *snik*
Mening afgetrainde vrouwen
Collapse
X
-
Originally posted by Plato View PostGeen probleem met een afgetrained vrouwtje ze moet alleen niet teveel op Juliette Bergman en consorten lijken...
Verder vind ik gespierde meisje/vrouwen wel knap en heb er altijd wel respect voor
Comment
-
Originally posted by Viranelly View Posteen relatie neem je niet in je eentje toch?
vreeeeemde gedachte
Los daarvan hou ik niet zo van afgetrainde vrouwen. Een beetje stevig daarintegen - zowel in qua vvm en vm dan - vind ik absoluut niet erg. Dat oogt vind ik niet zo breekbaar. Maar dat ideaalbeeld is ook weer afhankelijk van de lengte, en de natuurlijke bouw van die persoon.Last edited by scoobydoo; 13-02-2012, 00:14.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Moet van 2 kanten komen...
2 totaal verschillende levenstylen zullen namelijk nooit werken, soort zoekt meestal soort, een dikzak zal nooit met een 'bodybuilder' voor een vaste relatie gaan.
Meestal als de een wat fanatieker wordt zal de ander hem/haar afremmen, dat moet kunnen in een serieuze relatie, je wilt toch met elkaar verder alleen de ander houd niey van dik of gespierd dit is dan de keuze aan hem/haar om te bepalen wat hij/zij wil, wil ik de kans op een breuk vergroten of doe ik de midden weg?
Liefde is een bitchMake it happen, shock everyone!
Comment
-
Originally posted by Viranelly View Posteen relatie neem je niet in je eentje toch?
vreeeeemde gedachte
Stel dat mijn man het niet mooi zou vinden en ik vind het geweldig, dan zou ik ermee moeten stoppen volgens jou terwijl mij het zoveel plezier geeft?
Ik vraag hem ook niet te stoppen met zijn Formule 1 hobby en daar heb ik helemaal niets mee. Het is zijn ding en daar blijf ik dan buiten.
Het werkt dus wel 2 kanten op."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
16 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment