Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Aangezien vaak de probleemzones bij de buik zitten bij vrouwen en benen dan ook. Dus vandaar dat ik die groffe schattig maakte. Het maakt mij ook verder niet uit of iemand hoger uitkomt of lager. Ging mij er gewoon om dat ik niet denk dat dat 18% is. Als ik dan bijv kijk naar beaudien die op ongeveer 15% zit(volgens meting).
En hierop wilde ik dus aanvullen dat het om de spiegel gaat of je progessie hebt en het dus niet boeit hoeveel vetpercentage je nou eigenlijk echt hebt.
Ik denk dat jouw timmermansoog lang niet nauwkeurig genoeg is om BF te schatten. Realiseer je dat vet% er ook anders uitziet bij verschillende lichaamslengten e.d. Dat linkje wat ik liet zien ( Leigh Peele Blog Archive Body Fat Pictures and Percentages ) laat op het eind ook zien hoe tricky BF is om te bepalen met het blote oog. Dan lijkt het me ZEER lastig als jij dat kan schatten obv een stukje lichaam op een foto
tussen 15 - 20 % vind ik gewoon hot
maar onze instructeur is 30 jaar heeft 30% bf en ze ziet eruit alsof ze 15% is ofzo.
ze had laatst een sportbeha aan geen een vetrol
tussen 15 - 20 % vind ik gewoon hot
maar onze instructeur is 30 jaar heeft 30% bf en ze ziet eruit alsof ze 15% is ofzo.
ze had laatst een sportbeha aan geen een vetrol
Dan lijkt het me toch heel sterk dat ze 30% heeft...........
"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Aangezien vaak de probleemzones bij de buik zitten bij vrouwen en benen dan ook. Dus vandaar dat ik die groffe schattig maakte. Het maakt mij ook verder niet uit of iemand hoger uitkomt of lager. Ging mij er gewoon om dat ik niet denk dat dat 18% is. Als ik dan bijv kijk naar beaudien die op ongeveer 15% zit(volgens meting).
En hierop wilde ik dus aanvullen dat het om de spiegel gaat of je progessie hebt en het dus niet boeit hoeveel vetpercentage je nou eigenlijk echt hebt.
Denk dat het zelfs ruim boven de 20% zit, 23%-24% ofzo en dan schat ik nog heel netjes
Spiegel is ook belangrijker, meten is leuk voor je progressie
"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Denk dat het zelfs ruim boven de 20% zit, 23%-24% ofzo en dan schat ik nog heel netjes
Spiegel is ook belangrijker, meten is leuk voor je progressie
Agjaah mensen gaan er dan vanuit dat ik het negatief bedoeld jegens danielle. Maar probeerde gewoon duidelijk te maken, dat je je vetpercentage vaak niet accuraat kan meten en dus gewoon lekker de spiegel moet bekijken.
Agjaah mensen gaan er dan vanuit dat ik het negatief bedoeld jegens danielle. Maar probeerde gewoon duidelijk te maken, dat je je vetpercentage vaak niet accuraat kan meten en dus gewoon lekker de spiegel moet bekijken.
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment