Nog meer afgetrainde vrouwen:
Mening afgetrainde vrouwen
Collapse
X
-
Originally posted by talalelh15 View PostHelmaal niks mis met juliette bergman. Top fysiek waar de meeste van mogen dromen. Zei heeft al zoveel bereikt, echt knap.
Verder vind ik gespierde meisje/vrouwen wel knap en heb er altijd wel respect voor
Maar wil er niet naast wakker worden...Geef me dan maar eentje met 10% vet, lekkere buikspieren en een paar neptieten eropI don't train to be second because failure is not a option.
Comment
-
Ik ben zelf een vrouw en ik vind een slank lichaam met 18% BF ideaal, helaas ben ik niet zo gebouwd en gaat me dat gewoon niet lukken.
Dus ik ben gaan trainen en aangezien ik belachelijk snel massa bouw voor een vrouw heb ik afentoe ook wel m'n twijfels. Maar ik ga gewoon door en ik zie het wel. Anders kan ik nog altijd als een bezetene gaan HIIT-en als m'n man het eng begint te vindencreatemybody.net
Comment
-
Originally posted by phormicola View PostIk ben zelf een vrouw en ik vind een slank lichaam met 18% BF ideaal, helaas ben ik niet zo gebouwd en gaat me dat gewoon niet lukken.
Dus ik ben gaan trainen en aangezien ik belachelijk snel massa bouw voor een vrouw heb ik afentoe ook wel m'n twijfels. Maar ik ga gewoon door en ik zie het wel. Anders kan ik nog altijd als een bezetene gaan HIIT-en als m'n man het eng begint te vinden
Ik ben zelf ook altijd een forse hollandse meid geweest en ik zet ook snel spiermassa aan. En ik zit nu ook op 18%. En dat 30 jaar later.
En jouw stofwisseling lag toch nog op zn gat? Wie weet als dat weer normaal functioneert.Ik ben niet dom... Alleen blond...
Comment
-
Originally posted by Danielle80 View Postalles is mogelijk
Ik ben zelf ook altijd een forse hollandse meid geweest en ik zet ook snel spiermassa aan. En ik zit nu ook op 18%. En dat 30 jaar later.
En jouw stofwisseling lag toch nog op zn gat? Wie weet als dat weer normaal functioneert.
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostAgjaah spiegel zegt meer he
Om het lichaamsvet% te bepalen is een spiegel iig een zeer slecht medium. Maarja uiteindelijk wil je tevreden zij over hoe je eruit ziet, en niet perse een bepaald vet% halen. Dus spiegel zegt minder (over bf).More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by dynobet View PostHoe wil jij aan een foto waar je een klein stukje rug en wat arm ziet, zien dat deze vrouw geen 18% bf heeft. Voor een enigszins accurate schatting moet je het hele lichaam kunnen zien in verschillende poses. En dan nog blijft het een schatting.
Om het lichaamsvet% te bepalen is een spiegel iig een zeer slecht medium. Maarja uiteindelijk wil je tevreden zij over hoe je eruit ziet, en niet perse een bepaald vet% halen. Dus spiegel zegt minder (over bf).
En hierop wilde ik dus aanvullen dat het om de spiegel gaat of je progessie hebt en het dus niet boeit hoeveel vetpercentage je nou eigenlijk echt hebt.
Comment
-
Laten we t houden op slechte pose, slechte belichting.
Mijn buik is geenszins een probleemzone.
Maar verder niet boeiend.
Wilde alleen zeggen dat het beeld dat je hebt dat een bepaalde fysiek niet haalbaar is verkeerd kan zijn.
Ps. Tussen 15% en 18% zit aardig wat verschil hoorIk ben niet dom... Alleen blond...
Comment
-
Ik vind afgetrainde fysieken als ze de goeie vormen hebben heel mooi, maar vind ook fysieken die rond de 20% zitten mooi, het is meer de vorm die bepaald of iets mooi is kwa fysiek, iemand van 14% maar lelijke vormen heeft vind ik niks terwijl iemand met 20% met de juiste vormen me dan veel meer aanspreekt."You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
16 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment