zweten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• zweten

Aangezien ik best veel zweet, vroeg ik me af wat de effecten zijn van veel zweten. Ik Ben ook benieuwd of het waar is als je veel zweet dat je dan ook meer afvalt.

Afvallen op korte termijn ja, omdat jij tijdens zweten vocht verliest. Wanneer jij dan weer drinkt, zit dit vocht er weer bij dus heeft het geen invloed op je vetverbranding. Zweten in volgens mij genetisch aangelegd en afhankelijk van voeding maar ik weet niet precies hoe dit in elkaar zit.

Comment

Zweetreet na workout zeer irri : (

Comment

Je zal sneller electrolyten verliezen dan iemand die niet zoveel zweet.
        createmybody.net

Comment

Zweten heeft effect op je vetverbranding. Niet van het zweten op zichzelf, dat is vochtverlies, maar vanwege de temperatuur. Hitte heeft een groeihormoonverhogend effect (vetafbraak/spieropbouw), als je veel zweet, is je temperatuur hoog opgelopen en je kunt dus inderdaad daardoor meer afvallen dan iemand die het niet zo warm krijgt tijdens zijn training.

Let wel op dat je met veel zweten, niet alleen moet letten op je vochtinname maar ook op je mineralen/zouten. Let met name op je zink, kalium, magnesium, keukenzout (NaCl) inname.

Comment

(Overmatig) zweten kan ook duiden op medische klachten of op een algehele slechte conditie.
            SQ 70 | DL 90 | BP 70

Keep working, keep winning.

Comment

er vallen letterlijk druppels zweet onder mijn armen vandaan als ik mijn spieren langer als 30 seconden span
              There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X