wat te doen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by cihad42 View Post
    haha kheb een oplossing, nodig iedereen op dit uit alle BB daar als bodyguards haha

PS: mss niet een goeie advies ofzo maar als het bij mij was, nam ik een gun mee niets met bang te maken ofzo maar dan schrikken ze wel af, wel een keer geprobeerd en het werkte (maar jij niet doen, het kan slechter aflopen)
    bij mij was het niet zo erg, hele school stond achter mij, was lang geleden 40 personen tegen 4 personen wat was dat laggen. en ze wachten totdat wij 40 personen weg waren, want ze stonden in AH.. whaha ik krijg nog steeds tranen ervan

Comment

Pfff de jeugd van tegenwoordig... vroeger plakten ze gewoon kauwgom in je haar
      Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

waarom vraag jij dat?

Tegen betaling kom ik jou helpen.

Comment

Door dit soort topics voel ik me oud..... vroeger toen ik 16 was... pfffff

Comment

Hahaha! Steken doen ze soweiso niet en waarom zou je bang zijn voor een boksbeugel, komop zeg verman je.

En als je er echt geen zin in hebt, ga je toch lekker naar een andere tent of je slaat even een week over.
            "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Originally posted by Faabjan View Post
              Hahaha! Steken doen ze soweiso niet en waarom zou je bang zijn voor een boksbeugel, komop zeg verman je.

En als je er echt geen zin in hebt, ga je toch lekker naar een andere tent of je slaat even een week over.
              gedaan, ik hoef liever geen ruzie.. daarom Ik ben ziek daarom ging ik er niet heen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X