Creatine op jonge leeftijd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Creatine op jonge leeftijd

Hey bn'ers ik zag een filmpje over creatine en wil het wel proberen..
    maar is het schadelijk op mijn leeftijd of zitten er andere risico's aan vast?

lol, here we go again.

Maar ik zou zeggen: google het eensch jong.
    Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Zucht. Waarom ga je niet gewoon kei hard trainen? creatine, anabolen steroide etc. heb je niet nodig.

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
        Zucht. Waarom ga je niet gewoon kei hard trainen? creatine, anabolen steroide etc. heb je niet nodig.
        Ik vraag het toch gewoon, en ik train hard genoeg..
        Ik weet toch ook nog niet alles en mensen die het wel weten kunnen daar toch antwoord op geven alsof leren slecht is..

Las dat creatine lean mass aanbrengt en spiergroei ofzo dus vroeg het me af en als het niet schadelijk is dat ik dat dan kan g ebruiken

Comment

Natuurlijk zitten er risico's aan, en mede door die risico's zullen weinig het je aanraden.
          Maar ik ben er op mijn 17de toch aan begonnen, en had na mijn eerste cyclus geen klachten, en nu nog steeds niet.

Comment

Originally posted by nielsp101 View Post
            Natuurlijk zitten er risico's aan, en mede door die risico's zullen weinig het je aanraden.
            Maar ik ben er op mijn 17de toch aan begonnen, en had na mijn eerste cyclus geen klachten, en nu nog steeds niet.
            Wat zijn je resultaten geweest?
            Was het positief? heb je er veel aan verdiend of..

Comment

Resultaten waren zoals verwacht: Meer kracht en de oefeningen langer kunnen uitvoeren, en vollere spieren. Dus ik was er wel positief over. ik ga over 4 weken weer een cyclus doen.

Comment

Creatine Commercial - YouTube
                Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Resultaten waren zoals verwacht: Meer kracht en de oefeningen langer kunnen uitvoeren, en vollere spieren. Dus ik was er wel positief over. ik ga over 4 weken weer een cyclus doen.
                  Hmm eens kijken want ik deed altijd veel gewicht en weinig reps en nu doe ik normaal gewicht veel reps en das veel moeilijker..
                  welke creatine gebruik jij/raad je aan

vollere spieren mag ook wel mn bicep is niet meer mooi is nu gewoon een dikke bol geworden mag wel iets meer detail

Comment

Originally posted by Triple Aces View Post
                    Hahahahahah,
                    never cheat yourself again doet ie de pullups alsnog als achterlijjk xd

Comment

welke creatine gebruik jij/raad je aan
                      Welke de beste is weet ik niet, ik ben nog voor mezelf aan het onderzoeken welke ik goed vind. Maar over 4 weken ga ik deze proberen.

Comment

Welke de beste is weet ik niet, ik ben nog voor mezelf aan het onderzoeken welke ik goed vind. Maar over 4 weken ga ik deze proberen.
                        Hmm ziet er netjes uit en niet al te duur..
                        Hoelang duurt het voordat ie verzonden word?

Comment

Creatine is geen steroide en heeft geen negatieve eigenschappen. Maar iemand die net begint zou ik gewoon alleen de basis voorschrijven. Pas na een jaar of 2 weet je op welk eet- en trainingsschema je het hardst gaat. En dan kun je verdere supplementen e.d. gaan toevoegen.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                            Creatine is geen steroide en heeft geen negatieve eigenschappen. Maar iemand die net begint zou ik gewoon alleen de basis voorschrijven. Pas na een jaar of 2 weet je op welk eet- en trainingsschema je het hardst gaat. En dan kun je verdere supplementen e.d. gaan toevoegen.
                            Train al een jaar en eet schema is toch beste om vanaf het begin te doen?
                            snap de excelsheet niet echt

Comment

Originally posted by BarBrother View Post
                              Train al een jaar en eet schema is toch beste om vanaf het begin te doen?
                              snap de excelsheet niet echt
                              begrijpend lezen jonge, fal zegt dat je pas na 2 jaar echt kunt weten op wat voor voeding je hard groeit en wat niet en het zelfde geldt voor supps
                              There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X