Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Zucht. Waarom ga je niet gewoon kei hard trainen? creatine, anabolen steroide etc. heb je niet nodig.
Ik vraag het toch gewoon, en ik train hard genoeg..
Ik weet toch ook nog niet alles en mensen die het wel weten kunnen daar toch antwoord op geven alsof leren slecht is..
Las dat creatine lean mass aanbrengt en spiergroei ofzo dus vroeg het me af en als het niet schadelijk is dat ik dat dan kan g ebruiken
Natuurlijk zitten er risico's aan, en mede door die risico's zullen weinig het je aanraden.
Maar ik ben er op mijn 17de toch aan begonnen, en had na mijn eerste cyclus geen klachten, en nu nog steeds niet.
Natuurlijk zitten er risico's aan, en mede door die risico's zullen weinig het je aanraden.
Maar ik ben er op mijn 17de toch aan begonnen, en had na mijn eerste cyclus geen klachten, en nu nog steeds niet.
Wat zijn je resultaten geweest?
Was het positief? heb je er veel aan verdiend of..
Resultaten waren zoals verwacht: Meer kracht en de oefeningen langer kunnen uitvoeren, en vollere spieren. Dus ik was er wel positief over. ik ga over 4 weken weer een cyclus doen.
Resultaten waren zoals verwacht: Meer kracht en de oefeningen langer kunnen uitvoeren, en vollere spieren. Dus ik was er wel positief over. ik ga over 4 weken weer een cyclus doen.
Hmm eens kijken want ik deed altijd veel gewicht en weinig reps en nu doe ik normaal gewicht veel reps en das veel moeilijker..
welke creatine gebruik jij/raad je aan
vollere spieren mag ook wel mn bicep is niet meer mooi is nu gewoon een dikke bol geworden mag wel iets meer detail
Creatine is geen steroide en heeft geen negatieve eigenschappen. Maar iemand die net begint zou ik gewoon alleen de basis voorschrijven. Pas na een jaar of 2 weet je op welk eet- en trainingsschema je het hardst gaat. En dan kun je verdere supplementen e.d. gaan toevoegen.
Creatine is geen steroide en heeft geen negatieve eigenschappen. Maar iemand die net begint zou ik gewoon alleen de basis voorschrijven. Pas na een jaar of 2 weet je op welk eet- en trainingsschema je het hardst gaat. En dan kun je verdere supplementen e.d. gaan toevoegen.
Train al een jaar en eet schema is toch beste om vanaf het begin te doen?
snap de excelsheet niet echt
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment