Faal een beetje met squat..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Marcel1 View Post
    ik heb met pingpong ook dikke armen gekregen
    Haha, vanwege al die tijd in de 18+ sectie bedoel je

Comment

En jij denkt dat Roberto Carlos, alleen voetbalt? En nooit in een krachthonk te vinden is ?

"GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Originally posted by Faabjan View Post
        En jij denkt dat Roberto Carlos, alleen voetbalt? En nooit in een krachthonk te vinden is ?

Hun doen ook KT alleen ik zeg dat je van voebal heus wel benen kan krijgen

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
          Het duurt jaren eer je de squat acceptabel goed uitvoert. Dan leer je de nuances te verbeteren. Dus na een jaar of 5-6 kun je pas echt goed foutloos squaten. En dat geld ook voor andere oefeningen overigens. Je kan de beweging kopieren vanaf dag 1, maar betekend niet dat je de oefening ook goed doet natuurlijk. Moet gewoon blijven oefenen en verbeteren.
          Ben ik gelukkig niet de enige.
          Squaten is echt een kut oefening om uit te voeren :P

Comment

Originally posted by DeRakker View Post
            Ben ik gelukkig niet de enige.
            Squaten is echt een kut oefening om uit te voeren :P
            Is niet kut vind het best wel een toffe oefening alleen kan em niet goed

Comment

Het duurt jaren eer je de squat acceptabel goed uitvoert. Dan leer je de nuances te verbeteren. Dus na een jaar of 5-6 kun je pas echt goed foutloos squaten. En dat geld ook voor andere oefeningen overigens. Je kan de beweging kopieren vanaf dag 1, maar betekend niet dat je de oefening ook goed doet natuurlijk. Moet gewoon blijven oefenen en verbeteren.
              hoezo. daar geloof ik helemaal niks van. het lijkt mij dat het gaat om ervaring.

Jan train 1 x per week een uurtje 5 jaar lang. heeft hij 5x56=280 uur ervaring.
              Piet traint 3 x per week 2 uurtjes lang en doet dat 1 jaar. 3x2= 6x56 heeft dus 336 uur ervaring. Ik denk dat je het gewoon moet aanvoelen en er op letten wat de andere mensen er van zeggen zodat je aan je techniek kan werken. inplaats van te wachten.

Comment

Originally posted by Silk View Post
                Je kunt van voetballen geen grote benen krijgen.
                wie heeft jou die bulldung vertelt? in relatieve zin heeft een redelijke voetballer gigantische benen. je ziet duidelijk het verschil tussen een voetballer en een niet-sporter. al krijg je er geen arnold-benen van natuurlijk..
                "is it not largely by the ecxercise of will-power that most things are achieved?" - Eugen Sandow

Comment

Originally posted by klofijool View Post
                  wie heeft jou die bulldung vertelt? in relatieve zin heeft een redelijke voetballer gigantische benen. je ziet duidelijk het verschil tussen een voetballer en een niet-sporter. al krijg je er geen arnold-benen van natuurlijk..
                  klopt voetballers hebben veel grotere benen dan mensen die niet sporten. van voetbal krijg je zeker grotere benen

Comment

onthoud de vuistregels:
                    -rug in een boog (holle rug/spine arch)
                    -billen naar achteren om te zakken
                    -'hip drive' om omhoog te komen
                    -hakken stevig in de grond duwen
                    *controle op je houding: knieën niet (te ver) voorbij de tenen laten komen

laat een ander je hierop corrigeren, verder leer je het vanzelf

PS: ik zie graag commentaar als ik iets beweer wat niet klopt, maar dit is iig mijn mening erover
                    "is it not largely by the ecxercise of will-power that most things are achieved?" - Eugen Sandow

Comment

Omdat deze ook in de sportschool zitten.

Comment

Registreren vanaf 2011 alleen nog idioten bij bodynet? Ga dan maar voetballen voor grote benen en meteen erna schaken om de armpjes te trainen.

Comment

onthoud de vuistregels:
                          -rug in een boog (holle rug/spine arch)
                          -billen naar achteren om te zakken
                          -'hip drive' om omhoog te komen
                          -hakken stevig in de grond duwen
                          *controle op je houding: knieën niet (te ver) voorbij de tenen laten komen

laat een ander je hierop corrigeren, verder leer je het vanzelf

PS: ik zie graag commentaar als ik iets beweer wat niet klopt, maar dit is iig mijn mening erover
                          Thanks, nuttige info
                          Dit bedoelde ik ook/

Comment

Het is maar wat je groot vindt natuurlijk
                            Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Lol 5 - 6 jaar? Ik kon het al binnen 1 maand
                              Never send a boy to do a mans job!

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
                                Lol 5 - 6 jaar? Ik kon het al binnen 1 maand
                                Maar kon je het precies goed of?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...