Borsttraining afgelopen maandag viel tegen? Carnaval?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Borsttraining afgelopen maandag viel tegen? Carnaval?

Vorige week maandag 13 februari was mijn borstdag, hierbij deed ik het volgende gewicht op de bench press:

10x70KG
    9x75KG
    5x80KG

Deze week 20 februari dacht ik van: pak hem wat hoger in gewicht. Dus deed ik:

9x75
    5x80
    2x85

Eigenlijk ben ik er dus op achteruit/gelijk gebleven aangezien ik vorige week nog een set van 70 maakte en toen pas die 75 en 80. nu begin ik met 75 en haal ik 9 reps terwijl ik ervoor niks gedaan heb.

Ik heb wel goed lopen drinken met carnaval, zaterdag en zondag. Toen ik maandag wakker werd met een beetje gaar/lam gevoel toch maar besloten te gaan.

Mijn vraag is, komt dit door de alcohol dat het tegenviel? Ik heb toch best wel stevig lopen drinken iig. Aangezien ik maar 1x per week bench en geen zin heb om iedere week te blijven hangen maar toch vooruit wil.

sommige dagen pak je gewoon minder dat is bij iedereen denk zo
    Bij mij ieder geval wel de 1e keer 90 de andere keer 80
    Niet druk om maken en gewoon door blijfen trainen

Comment

Pas als je eenzelfde schema langere tijd gaat aanhouden kan je echt goed zien of je vooruitgang boekt en of je een slechte dag heb.

Dus maak een goed schema en houd dat aan en bouw het op de juiste manier op, dan kun je zelf wel bepalen of je door je excessieve alcohol gebruik een mindere dag hebt.
      Cutting

Comment

Kan gebeuren.. soms heb je je dag niet en vooral als je hebt lopen zuipen..
        What you put in you get out.

Comment

Alcohol zorgt toch voor spierafbraak :P?

Comment

Jij bent toch de bb master

Comment

Originally posted by Jowie1981 View Post
              Pas als je eenzelfde schema langere tijd gaat aanhouden kan je echt goed zien of je vooruitgang boekt en of je een slechte dag heb.

Dus maak een goed schema en houd dat aan en bouw het op de juiste manier op, dan kun je zelf wel bepalen of je door je excessieve alcohol gebruik een mindere dag hebt.
              Ja, ik heb ook wel een vaste routine hoor:

Altijd 3 setjes van een gewicht dat per set 5 kg omhoog gaat, en deze schuif ik dan door als ik de eerste twee ervan 10x haal.

Maar ik denk dat ik er een 5x5 dag van maak, want bij bench gaat mn kracht altijd weg na het zwaarste setje. Dan kan ik bijwijze van na een set 5x80 dat niet meer halen.

Maak er wel iets als 5x5 75kg van ofzo, kijken hoe dat loopt. Doe ook 5x3 dag nu op vrijdag altijd om het hopelijk iets te verbeteren.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X