Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik vind het fijn.
Voel me er super bij.
Mijn lichaam wordt moooier.
Ik krijg meer discipline.
Ik wil mee doen aan wedstrijden.
En het is nu ook wel mijn leven.
Vind het heel moeilijk om te zeggen waarom ik nou eigenlijk train. Het is begonnen voor de lol, maar ben er steeds fanatieker in geworden.
Ik vind mijn gezondheid ook heel belangrijk, dat is wel een van de hoofdredenen dat ik train. Ik vind het ook leuk natuurlijk, maar soms besteed ik de tijd liever aan andere zaken. Maar als ik dan weer in de sportschool ben ben ik wel weer blij dat ik gegaan ben.
Hey Mensen wat dachten jullie van aandacht van het tegenovergestelde geslacht?
ik merk dat ik beduidend meer aandacht krijg als een aantal jaren geleden toen ik nog niet trainde...
Zo simpel ligt het gewoon + dat groot zijn gewoon stoer is en ik wil ook stoer zijn
WeaVeR
Better regret doing something, than regretting that you've never done it....
Denk dat het ook afschrikkend kan werken. Als je ( te ) groot wordt vinden veel vrouwen het ook niet mooi. Zijn vaak bepaalde types die er dan wel weer op vallen en daar zit ik persoonlijk niet op te wachten...
Sinds ik beetje spier begin te krijgen krijg ik ook meer aand8.Dat is gewoon zo.Afschikken lijkt me ook niet zo leuk als je te groot bent,maar waneer ben je te groot ?
Da`s waar wanneer ben je te groot.... bedoel er mezelf ook niet mee hoor hoewel ik zeker weet dat er dames zijn die het niks vinden. Andere zullen er wel op geilen en het vervolgens niet zeggen..
Citaat[/b] (Curiosio @ Nov. 24 2004,15:21)]Denk dat het ook afschrikkend kan werken. Als je ( te ) groot wordt vinden veel vrouwen het ook niet mooi. Zijn vaak bepaalde types die er dan wel weer op vallen en daar zit ik persoonlijk niet op te wachten...
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Comment