hallo iedereen,
ik merk dat meerdere personen posten of ze nou moeten trainen of niet met spierpijn, bijvoorbeeld ik hanteer 4 dagen split:
-------------------------------------------------------------
maandag: borst - rug (met lats oefeningen) - (soms schouder)
dinsdag: biceps- triceps -benen
donderdag: Herhaling maandag
vrijdag: Herhaling dinsdag
wat mij niet duidelijk genoeg is, ik heb van maandag nog spierpijn en moet vandaag precies Borst - rug - lats trainen.
ik las dat er minimaal 72uur rust moest hebben. en dat hebben ze gehad.
en ik zit nog niet in de cut, mijn voeding (eiwitten) waren de afgelopen dagen meer dan perfect. en ik fitness al 10maanden serieus.
dus zou ik ze vandaag nog trainen? of zal ik mijn trainingsschema wijzigen naar 3dagen split?
als iemand hierover enig idee over heeft, of een bron heeft over spierherstel ofzo, kunnen jullie die ook nog eens posten?
-graag hoor ik jullie ervaringen hierover.
ik merk dat meerdere personen posten of ze nou moeten trainen of niet met spierpijn, bijvoorbeeld ik hanteer 4 dagen split:
maandag: borst - rug (met lats oefeningen) - (soms schouder)
dinsdag: biceps- triceps -benen
donderdag: Herhaling maandag
vrijdag: Herhaling dinsdag
wat mij niet duidelijk genoeg is, ik heb van maandag nog spierpijn en moet vandaag precies Borst - rug - lats trainen.
ik las dat er minimaal 72uur rust moest hebben. en dat hebben ze gehad.
en ik zit nog niet in de cut, mijn voeding (eiwitten) waren de afgelopen dagen meer dan perfect. en ik fitness al 10maanden serieus.
dus zou ik ze vandaag nog trainen? of zal ik mijn trainingsschema wijzigen naar 3dagen split?
als iemand hierover enig idee over heeft, of een bron heeft over spierherstel ofzo, kunnen jullie die ook nog eens posten?
-graag hoor ik jullie ervaringen hierover.
Comment