dextrose look o look

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Pallas View Post
    Wie kan zich nog de reclame herinneren met Daphne Deckers met een lolly, "goed voor je hersenen en het bevat géén vet" vermeldde zij vrolijk als semi-deskundig (want boek geschreven) moeder tegenover de andere moeders, voer je kinderen dit hersenfood.

Die reclame werd hier verbannen. In het land van de onbegrensde mogelijkheden -USA- kun je kennelijk nog gewoon je snoep pluggen als goede post-workout. Met vette reclamebudgetten kun je een hoop bereiken. Vervang Daphne voor een boegbeeld passend bij de doelgroep, koop de heer B. Builder om en laat hem met een big smile zeggen dat hij het ook eet. Yeah right, zó komt hij dus aan die spierballen... iedereen aan de Haribo.

Geef mij maar gewoon fruit. Duivensuiker zit in.... druiven. Waarom zou je de suikers eruit halen en door je water mengen als je de hele druif kunt hebben?
    Post workout wil je doorgaans koolhydraat bronnen met een hoge gi. Fruit heeft een zeer lage gi (lager als havermout, volkorenbrood etc).

Uiteraard is fruit meer dan enkel koolhydraten, en kunnen ze een belangrijke bijdrage leveren aan een gezond voedingspatroon. Maar post workout zijn er nou eenmaal betere keuzes. Dit betekent niet dat je geen fruit moet eten, maar dat post workout fruit niet de optimale keuze is. (ontbijt daarentegen wel).
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by okidoki71 View Post
      Je weet toch.... hij is mattie van Apiegangsta , zit bij hem in de klas jonguhh!!, zeker wel dat deze gangsta's serieuze BB worden....
      waar slaat dat nou weer op dit pak je zo uit de lucht weg waar heb je dat op gebaseerd. helemaal nergens op nee. ik verveelde zag een pak snoep liggen met dextrose er op ik dacht ik heb niks te doen ik open een topic mischien niet zo handig nee sorry, maar zoon reactie beetje overbodig.

Comment

Originally posted by amazing View Post
        waar slaat dat nou weer op dit pak je zo uit de lucht weg waar heb je dat op gebaseerd. helemaal nergens op nee.
        Rembo en Rembo - de Gluurbuur (zonnebaden) - YouTube
        .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
        There is no failure except in no longer trying

Comment

kan je je gedachten niet meer verwoorden ofzo

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X