Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (fiedeldiedo @ Nov. 12 2004,14:03)]p.s. voor alle duidelijkeheid heb ik het schema voor 25 pound increase bankdrukken naar bodynet gestuurd dus als iemand het niet ontvangen heeft of gaarne wil hebben moet hij het effe aan de web beheerders vragen. hopelijk heb ik iedereen van dienst kunnen zijn.
Dan moet de webmaster het hebben nu..
Neem aan dat hij het wel plaatst dan.
Citaat[/b] (fiedeldiedo @ Nov. 12 2004,14:03)]het is nu drie dagen geleden en de pijn bvan de prik is weg en ik heb het idee dat de rest ook minder begint te worden ik kan al behoorlijk wat kracht zetten zonder dat ik pijn begin te voelen. Ik heb wel het idee dat ik die hormonen detecteer in mijn lichaam ik voel soms iets wat ik niet kan verklaren raar? Ik hoop dat deze lijn door gaat zo en dat ik volgende week weer wat meer kan doen hou jullie op de hoogte van de ontwikkeling
groeten fiedel.
p.s. voor alle duidelijkeheid heb ik het schema voor 25 pound increase bankdrukken naar bodynet gestuurd dus als iemand het niet ontvangen heeft of gaarne wil hebben moet hij het effe aan de web beheerders vragen. hopelijk heb ik iedereen van dienst kunnen zijn.
ik heb hem ontvange kerel kga als ik ff tijd heb goed bestureren want zo gauw leek t echt bizar om zo te trainen
thx
Citaat[/b] (harold @ Nov. 13 2004,06:43)]Wat doet nou precies dat hormoon wat bij je ingespoten wordt?
Is dat tegen de onsteking?
grtz..
wat ze mij hebben verteld is dat dit hormoon er voor zogt dat er een laagje rond de gewrichten en op het bot boven op je schouder. Want tussen het kogel gewricht en het bot is de ruimte iets te klein waardoor de spieren en pezen tegen het bot komen. de te kleine ruimte komt omdat er een onsteking zou zitten. De hormonen zorgen ook voor de genezing van de onsteking. Ook kan het goed mogelijk zijn dat er spier en pees scheurtjes zitten deze zullen ook genezen door de hormoon.
Maar ik moet het maar afwachten tijd zal het leren.
greerz f
als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..
weet ik doet ook heel veel pijn maar ik ben conan en die piept niet
inderdaad in het begin van de blessure kon ik ook helemaal niets, niet eens een kopje koffie vast houden. maar dat is nu al lang geleden. Maar als er nog negatieve effecten zijn gerelateerd hier aan zullen ze door de injectie moetan genezen. Misschien zijn er nog zwakke punten die op deze manier verder herstellen ik weet het ook niet,tijd zal het leren.
grt f
nu effe niets want mag niet van de dokter, maar wil volgende week rustig beginnen en dan het tempo opvoeren zodat als ik weer mag beginnen niet last heb van het inkomen, bedoel wanneer je een hele tijd stopt en daarna weer begint je heb meestal in het begin meer moeite en als eemaal lekker in dat ritme zit gaat alles lekker van zelf. (eten rusten optijd goed trainen).
grt f
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Comment