uitstekwnde borstbeen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• uitstekwnde borstbeen

goedenacht

Ik zit met iets waar ik me nog al druk om maak.
    Tussen mijn 2 borsten zit een knobbel het is gewoon hard dus het is een stuk bot.
    Het was goed te zien toen ik dun was volgends mijn moeder maar het valt mij nu pas op. Niet doordat ik het zie maar doordat ik hem voel met mijn handen
    Mijn vraag is gaat dit er niet raar uitzien waarneer ik mijn borstspieren verder ontwikkel.
    Last edited by gasibla; 09-03-2012, 02:08.

Klinkt zowiezo niet echt gezond, zou gewoon het zekere voor het onzekere nemen en even naar huisarts gaan of dokter
    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

go to the dokter, alleen al voor je eigen gemoedsrust.

Comment

Ik had 2 jongens in de klas die hetzelfde hadden als jou, maar die hadden het echt goed zichtbaar als ze hun shirt uitdeden... Zij hadden me iets verteld een genoren 'afwijking' maar het niet kwaad kon...
        Maarja leuk is anders...

Zou gewoon trainen mischien covered je spieren dan wel.
        Make it happen, shock everyone!

Comment

jezus jongens dit is gewoon een schoenmakersborst!
          geen zorgen je gaat niet dood!

zoek maar op google.
          je hebt kippenborst vooruitstekende borstbeen en schoenmakersborst naar achter stekend borstbeen.

vervelend maar niks aan de hand gewoon lekker trainen
          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Gewoon met de benchpress de barbell er een keer op laten stuiteren, is het zo weg
            Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Lijkt inderdaad op een kippenborst. Je kunt altijd even een huisarts er naar laten kijken.

Originally posted by fitnessfreak View Post
              Gewoon met de benchpress de barbell er een keer op laten stuiteren, is het zo weg
              Ik zie het voor me

Comment

Gewoon lekker trainen, heb zelf een shoenmakersborst. Niet druk om maken, een operatie is echt veels te ingrijpend als je er verder geen last aan ondervind.

Comment

Originally posted by gasibla View Post
                  goedenacht

Ik zit met iets waar ik me nog al druk om maak.
                  Tussen mijn 2 borsten zit een knobbel het is gewoon hard dus het is een stuk bot.
                  Het was goed te zien toen ik dun was volgends mijn moeder maar het valt mij nu pas op. Niet doordat ik het zie maar doordat ik hem voel met mijn handen
                  Mijn vraag is gaat dit er niet raar uitzien waarneer ik mijn borstspieren verder ontwikkel.
                  dat noemen ze een kippenborst.idd een vergroeiing maar kan geen kwaad.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X