Mma/kt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mma/kt

Hallo hallo, ben vandaag begonnen met MMA, wil ik 2 dagen in de week gaan doen Maandag en woensdag..
    maaar dit waren, samen met donderdag. ook mijn dagen waarop ik krachttraining deed. is haalbaar, verstandig om VOOR de MMA training te gaan pompen

of is dit niet verstandig?

Gr Jesse
    18 jr/179cm/81kg/bf 11%
    SQ 1x90 BP 1x100 DL 1x140
    Living the dream that's called "my life"!

Ja, dat kan prima. Aangezien ik MMA als cardio zie omdat je constant bezig bent met bewegen. normaliter is de volgorde als volgt: eerst krachttraining daarna de cardio.

Comment

Jaa dat leek mij ook, heb het vandaag voor het eerst gecombineerd geprobeerd.. maar dan MMA-> krachttraining, maar kreeg geen kilo van de grond haha
      18 jr/179cm/81kg/bf 11%

Comment

Ik zou persoonlijk op de MMA dag geen KT erbij doen. Het kan wel ofcourse. Maar dat is aan jezelf. Ik heb na een KT training, met eventueel een HIIT erachteraan, echt totaal geen fut meer voor MMA... Geef liever me spieren die dag rust en de dag erna lekker fris MMA beoefenen.
        "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

het is zonde om die mooie sport mma onder andere sporten te laten lijden, en andersom hetzelfde. Ik zou gewoon om en om proberen, als die mogelijk er is natuurlijk
          Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
          People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
          BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

nouja tzit zo ik ben ma-vr in Groningen
            en in het weekend dus bij m'n ouders, waar krachttraining dus eigenlijk niet mogelijk is, en aangezien ik met school en werk dus eigenlijk maar 3-4 'geschikte' momenten overhoud , leek het mij wel het proberen waard om het te combineren,

maar de tijd zal het leren, misschien is het inderdaad too much en dan zal ik wel wat anders moeten:P
            18 jr/179cm/81kg/bf 11%

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X