Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
voordelen:
-minder snel agressief
-zelfverzekerder
-ik schaam me nergens meer voor, maakt ook niet uit wat mensen van me vinden (iedereen ze eigen mening is prima)
- ik zie er niet meer uit of ik 6 weken niet gegeten heb en al die tijd in het gips stil gelegen heb, vandaar die dunne armpjes/benen.
- het is gewoon een heerlijk gevoel (zoek maar eens op hoe arnold dat beschrijft )
- iets zwaars optillen is geen probleem, gewoon sterker dan de gemiddelde mens is altijd leuk.
- gespierder!
nadelen:
- ik kan niet met boodschappen tassen lopen, na 1min zit die pomp er zo in dat ik ze moet neer zetten, dit ook met iets op hoogte doen zoals verven.
- moet altijd opmerkingen maken als het gaat over trainen/voeding.
- mijn ego is te hoog daardoor vind ik jongens minder als ze dunne armpjes hebben.
- kan zelf niet goed inschatten hoe groot of hoe klein ik ben (de bodybuilding ziekte xD)
- als ik 1 week niet train gaat alles trillen, spiertjes die samentrekken.
- word dan ook onrustig, sneller opgefockt enz.
- niet meer coma zuipen (ben al 4weken hiermee bezig van 20-30 bier per week naar 0-1)
- voeding altijd tellen of je genoeg eiwitten binnen hebt en of je het wel of niet moet eten en je eten mee nemen klaar maken enz.
kortom eigenlijk evenveel +jes als -netjes maar de +jes zijn veel belangrijker voor me omdat ik mij nog nooit zo goed gevoeld heb.
gisteren voelde ik me slechter dan vandaag, maar morgen zal ik mij nog beter voelen, omdat ik dan nog een stapje dichterbij ben bij mijn doel. (aldus IJsblok).
Zoveel voordelen te noemen en misschien ook enkele nadelen, maar wat ik erg belangrijk vind is het gevoel dat ik krijg bij krachttraining.
Als mijn humeur minder is op een dag en ik heb daarna krachttraining gedaan voel ik me vaak alweer een stuk vrolijker en is het allemaal weer te relativeren, daar kan voor mij weinig tegenop..
Nadeel is dan dat je soort verslaafd raakt aan dit gevoel en juist minder prettig gaat voelen als je een weekje niet kan trainen vanwege omstandigheden, omdat ik me prettig voel na een sessie in de gym.
Zal ook mijn negatieve punten geven:
- pure focus alleen maar met Krachttraining, zoals leren etc, terwijl ik eigenlijk me concentratie op wat anders nodig heb..
- veel genoemde; voeding is toch wel punt dat ik nog moeilijk vind en veel tijd in beslag neemt.
- weinig tijd voor andere dingen waardoor je in vervelende "spagaat" terecht komt...
- Kost best veel als werkloze student die rond moet komen van de paar centjes van stage.
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Comment