verdedigen of niet......

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• verdedigen of niet......

Hoi BN'ers,

Eerst waren er de complimenten maar nu ik 20 kilo ben afgevallen, bewuster met mijn lijf en voeding omga, zijn die complimenten veranderd in kritiek en commentaar.
    Ik zou niet "magerder" of gespierder worden en ik moet niet zo moeilijk doen met eten enz.
    Hoe gaan jullie daarmee om? Ga je jezelf verdedigen of juist niet?

Originally posted by inabouw View Post
    Hoi BN'ers,

Eerst waren er de complimenten maar nu ik 20 kilo ben afgevallen, bewuster met mijn lijf en voeding omga, zijn die complimenten veranderd in kritiek en commentaar.
    Ik zou niet "magerder" of gespierder worden en ik moet niet zo moeilijk doen met eten enz.
    Hoe gaan jullie daarmee om? Ga je jezelf verdedigen of juist niet?

Ik hoef mij niet te verdedigen, want ik eet allesen dan binnen propossies.

Ik krijg alles binnen wat ik nodig heb plus een beetje extra.

En zie er voor mij zelf goed uit, liever iets de dik dan iets te dun.

Comment

Zulke mensen heb je altijd zo stil gepraat.

Eerst gaan ze je beledigen en zeggen dat je te dik bent en dat je eigenlijk wel gewicht moet verliezen. Daarna zien ze je resultaat en zeggen ze ineens van nee joh beter stoppen, dit word teveel.

Puur uit jalozie/afgunst, mensen zien graag anderen niet hun doelen behalen want dat zorgt ervoor dat ze aan zichzelf gaan twijfelen. En wat is op dat moment het makkelijkst? 1. Jou doelen ook proberen te halen of 2. Die ander naar beneden halen om op jou niveau te blijven.

Comment

*gaat er uitgebreid voor zitten*
        Ha, dit is éen van mijn stokpaardjes, Ina!

Toen ik begon, was ik 10 kilo zwaarder dan nu. Ik was toen nog steeds niet dik, maar wel vond ik het een enorm verschil met hoe ik mijn lichaam gewend was en ik baalde van het geblubber.
        Dus ging ik er wat aan doen.
        Toen zeiden vrienden en bekenden "Kind, dat is je leeftijd, doe je niets aan!" maar ik nam daar geen genoegen mee, rolde deze sport in, werd erg fanatiek, eet volgens een voedingsschema en het gaat heel lekker zo met me.
        En zijn ze nu "trots" op me, die vrienden en bekenden?
        Welnee! Ik ben doorgeslagen, veel te dun, vind ik die rug zo nou echt mooi, ik moet vooral niet meer spieren krijgen, ik ben niet meer vrouwelijk (en voor je denkt dat ik een grote spierbundel ben, dat valt reuze mee, was het maar zo'n feest!!) en men vindt het hier en daar zelfs best wel zielig voor mijn man.
        (die het allemaal best vindt en me erin steunt, al heeft hij zelf verder niets met deze sport).

Kortom: geen flikker van aantrekken, raad ik je aan.
        Je doet het niet voor iemand anders, je doet het voor JEZELF.
        Ik verdedig me meestal niet (meer), ik zal er zelf ook niet over beginnen, maar ga hierin wel mijn eigen weg.
        Als ik met vriendinnen uit eten ga, kies ik iets van de kaart dat ik passend genoeg vind en glimlach vriendelijk als ze er commentaar op hebben. Inmiddels zijn er uiteraard ook mensen in mijn omgeving die er toch wel een beetje respect voor hebben en er soms wel iets meer over vragen, hoor. Maar het merendeel heeft commentaar. So be it.
        Ik heb inmiddels via deze sport dus ook mensen leren kennen en natuurlijk vinden die het helemaal niet raar, vreemd of afwijkend. Er zijn genoeg gelijkgestemde zielen te vinden, en de rest is mij verder lief zoals ze zijn en ik probeer ze niet te veranderen. Jammer dat ze het mij soms wel willen doen.
        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Ze zijn jalours omdat jij een gruwelijk lekker lichaam gaat kweken, laten zeiken en je niet laten beinvloeden.

Don't ever let someone tell you that you can't do something. You got a dream, you gotta protect it. When people can't do something themselves, they're gonna tell you that you can't do it. You want something, go get it.

- The Pursuit of Happyness
          Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
          People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
          BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Originally posted by Rickbeen View Post
            Ze zijn jalours omdat jij een gruwelijk lekker lichaam gaat kweken, laten zeiken en je niet laten beinvloeden.

Don't ever let someone tell you that you can't do something. You got a dream, you gotta protect it. When people can't do something themselves, they're gonna tell you that you can't do it. You want something, go get it.

- The Pursuit of Happyness
            Ik vind haar al rete strak hoor

Comment

+1 rick.
              Lid van de 200 club

Comment

Een ding is zeker dat soort mensen gooi je best in de prullenbak. 1) Ze geven enkel om zichzelf. 2) Ze zijn jaloers voor wat jij wel kan en zij niet. 3) Ze leiden je van je doelen af en ze zijn niet aangenaam dus afhandelen.

Je hebt beter geen vrienden dan 10 slechte. Of je kan beter 2 goeie vrienden hebben dan een heleboel engerds.

Heb dit zelf ook voor. Die mensen op mijn gym kruisigen mij ter plaatse. Dat leid me af en dan voel ik me ongemakkelijk omdat ze me altijd aanstaren met jaloezie. Kan je weinig tegen doen want als je in je hoofd ze gaat beledigen ben je afgeleid en dan slagen ze in hun opzet. Zo'n mensen mogen van mij best wegteren in hun verrekte leven. Zij doen niet dan kwaad en hebben daar nog plezier in ook. Verschrikkelijke personen. En je zou denken nee ik heb het mis ze zijn juist onder de indruk. Maar dan zou je denken dat ze dat komen zeggen i.p.v. je zitten te aan te staren en af te leiden. Ik geloof dus niet echt in zo'n mensen.
                Last edited by spaake; 18-03-2012, 11:54.
                Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!

Verlichting is houden van jezelf!!!

Comment

Fijn dat jullie reageren, geeft me toch weer even een boost.
                  Ga nu naar de sportschool en werken aan dat retestrak lijf!

Comment

Originally posted by monster menno View Post
                    Ik mag jou wel

Comment

Fijn dat jullie reageren, geeft me toch weer even een boost.
                      Ga nu naar de sportschool en werken aan dat retestrak lijf!
                      Goed bezig! Ik bedoel goeie vorm. =D

veel plezier wens je een fijne training!
                      Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!

Verlichting is houden van jezelf!!!

Comment

“The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you’re a god or a total bastard. The iron will always kick you the real deal. The iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. I have found the iron to be my greatest friend. It never freaks out on me, never runs. Friends may come and go. But, two hundred pounds is always two hundred pounds.” – Henry Rollins
                        .....
                        On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Originally posted by monster menno View Post
                          Is haar reet strak dan?

Ahum, on-topic!

Beste TS, als jij je junk aan blijft houden dan denk ik niet dat mensen recht hebben van spreken!

Comment

Wanneer ze haten, gaat het beter met jou. Allemaal jaloers, vette propjes achter he bureau, mensen die zelf graag willen veranderen, een strak mooi lichaam willen en de discipline om te sporten. Hebben ze niet, dus gaan ze jou dwars zitten.

Comment

Ik mag jou wel

Dan ben je een van de weinigen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X