verdedigen of niet......

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by inabouw View Post
    Maar zelf wel natuurlijk spierballen kweken..........

Ja, grappig eigenlijk he?
    Ik heb dat toevallig gisteren op een ander forum ook opgemerkt. Daar werden gespierde vrouwen behoorlijk afgekraakt en dat noemt zich op zich een hardcore BB forum. Dat vond ik ook best krom.
    Kijk, over smaak valt niet te twisten maar ergens vind ik het toch vreemd dat je als man deze sport kan en wil doen omdat je spieren wil kweken maar het bij een vrouw redelijk afstotend vindt.
    En die zijn er veel hoor, die dat vinden.....
    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Ik train in principe voor mezelf maar goed........als ik heel eerlijk ben doe ik het ook voor de complimenten.
      Dat is zeker eerlijk!
      En volgens mij geldt dat voor velen, zowel mannen als vrouwen.
      Maar helaas zul je ze niet vaak krijgen, omdat de meeste mensen het simpelweg niets vinden en niet begrijpen waarom je jezelf "afbeult" om iets te creëren aan je lichaam dat het gros van de mensen simpelweg niet mooi of niet vrouwelijk vindt.
      Hou het er dus maar op dat je traint voor jezelf en als je dan een complimentje krijgt, moet je er héél erg van genieten want het kan dan best lang duren voor dat weer gebeurt.
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Ik train in principe voor mezelf maar goed........als ik heel eerlijk ben doe ik het ook voor de complimenten.
        mooi strak lichaam
        Ik krijg alleen complimenten van mannen .

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
          Ja, grappig eigenlijk he?
          Ik heb dat toevallig gisteren op een ander forum ook opgemerkt. Daar werden gespierde vrouwen behoorlijk afgekraakt en dat noemt zich op zich een hardcore BB forum. Dat vond ik ook best krom.
          Kijk, over smaak valt niet te twisten maar ergens vind ik het toch vreemd dat je als man deze sport kan en wil doen omdat je spieren wil kweken maar het bij een vrouw redelijk afstotend vindt.
          En die zijn er veel hoor, die dat vinden.....
          Valt inderdaad vies tegen, had toch anders verwacht van de kerels hier!
          Het lijkt wel weer een gevalletje van blijf af......van ons.

Comment

Het lijkt wel weer een gevalletje van blijf af......van ons.
            Spiernijd in plaats van penisnijd!

Comment

Spiernijd in plaats van penisnijd!
              Wederom super!!!!!

Comment

Originally posted by groen blaadje View Post
                mooi strak lichaam
                Ik krijg alleen complimenten van mannen .
                Kijk daar doe ik het o.a. voor
                Maar euh........plaats is foto's.......wie weet krijg je dan ook complimenten van vrouwen.

Comment

Dames, realiseer je wel dat er veel vrouwen zijn die het bb fysiek dat wij als voorbeeld gebruiken ook niet mooi vinden. Dus ja, uiteindelijk train voor wat jezelf mooi vindt. En er zijn genoeg mannen te vinden die wel van gespierde vrouwen houden.
                  Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Toph View Post
                    Dames, realiseer je wel dat er veel vrouwen zijn die het bb fysiek dat wij als voorbeeld gebruiken ook niet mooi vinden.

Klopt! Ik vind dat hele opgepompte en uit proportie gegroeide inderdaad helemaal niet mooi.

Comment

Originally posted by Toph View Post
                      Dames, realiseer je wel dat er veel vrouwen zijn die het bb fysiek dat wij als voorbeeld gebruiken ook niet mooi vinden. Dus ja, uiteindelijk train voor wat jezelf mooi vindt. En er zijn genoeg mannen te vinden die wel van gespierde vrouwen houden.
                      Als het hoofd te klein wordt (verhoudingsgewijs) dan ben je wat mij betreft te ver opgepompt.

Comment

Ahhh, arme onbegrepen vrouwen in dit topic! Wees gerust, er zijn mannen die hem overal insteken..

Comment

Klopt! Ik vind dat hele opgepompte en uit proportie gegroeide inderdaad helemaal niet mooi.
                          Ik ook niet. Ik denk de meerderheid van 'de mensen' niet. Niet dat dat belangrijk is, maar toch.

Wat je naturel niet kunt behalen vind ik per definitie niet mooi, voor zowel vrouwen als mannen niet.

Comment

Ik heb dat ook. Eerst wilde iedereen weten hoe ik dat gedaan had, en nu t resultaat blijvend blijkt zit iedereen te zeuren dat ik te mager wordt. Als ik n lightproduct neem, krijg ik gezeik. Als ik taart afsla of water drink idem. Ik was daar ook serieus even van overtuigd.
                            Gelukkig zag ik hier dat mn bf nog langgggg niet zo laag is dus dat ze niet moeten zeiken.

Ik glimlach maar vriendelijk en zeg dat ik het wel mooi vind en ik mijn lichaam mooier vind dan ooit.
                            Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

Originally posted by Silk View Post
                              Ahhh, arme onbegrepen vrouwen in dit topic! Wees gerust, er zijn mannen die hem overal insteken..

Ach gut, daar heb je hem ook.

Comment

Ik vind het mooi als vrouwen leven voor de sport die ze doen.
                                Hoe ze er dan ook uitzien.
                                Al vind ik die vrouwen BB fysieken niet mooi maar daarna vind ik eigenlijk alles mooi. Tot een bepaald %BF natuurlijk.
                                Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X