Originally posted by seanl94
View Post
verdedigen of niet......
Collapse
X
-
Originally posted by Pallas View PostKun je uitleggen waarom je dat zo stelt?
Dat schoonheidsideaal zal waarschijnlijk wel voortbloeien uit mijn enigsinds ouderwetse visie dat een man lichamelijk gezien groter en sterker zou moeten zijn. Zo vind ik het ook altijd apart als een man getrouwd is met een even lange, of langere vrouw, maar dat verschil valt voor mijn gevoel dan weer minder op als manlief duidelijk een bredere bouw heeft.
Verder hecht ik er niet heel veel waarde aan, maar als me gevraagd wordt naar uitleg, dan geef ik die graag.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Mensen, Nederlanders zeker, vinden over alles wat, meestal zonder referentiekader en vooral vanuit het krabbenmand principe. Ik heb het ook gehad hoor, "slecht voor je", "lelijk", " minder doen" en sinds ik ff stil heb gelegen " waar zijn je spieren heen dan?" Etc. Etc. Mensen zeiken je gewoon graag af op dingen die voor jou belangrijk zijn, maar voor hen onbegrijp- of onbereikbaar. Voornamelijk op de vlakte houden is het devies. Aanval helpt niet, en met defensief gedrag krijg je discussies als met gelovigen, win je nooit. Al zou je ze de wetenschappelijke literatuur onder de neus duwen met ondertiteling van een grote baas, weten zij dit te bagatelliseren tot een ja maar ik heb gehoord dat, of in de krant stond..."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by seanl94 View PostIk denk een persoonlijke voorkeur. Bij een vrouw van 1,85 die 85kg weegt, heb ik al snel het idee dat ze 'te groot' voor mij is, terwijl iemand van 1,65 met 65kg dan weer prima gaat.
Dat schoonheidsideaal zal waarschijnlijk wel voortbloeien uit mijn enigsinds ouderwetse visie dat een man lichamelijk gezien groter en sterker zou moeten zijn. Zo vind ik het ook altijd apart als een man getrouwd is met een even lange, of langere vrouw, maar dat verschil valt voor mijn gevoel dan weer minder op als manlief duidelijk een bredere bouw heeft.
Verder hecht ik er niet heel veel waarde aan, maar als me gevraagd wordt naar uitleg, dan geef ik die graag.
Comment
-
Dat is lastig aan te geven maar voor mij is de grens bij gespierde vrouwen al redelijk snel ik vind vrouwen die afgetrainde sixpac hebbe en getrainde spierballen beetje ver gaan eerlijk gezegd. Gewoon een slanke maar toch wel erg sportieve is en geen spierballen heeft vrouw is voor mij wel een ideaal plaatje erger moet het niet worden.What you put in you get out.
Comment
-
Originally posted by Juul94 View PostDat is lastig aan te geven maar voor mij is de grens bij gespierde vrouwen al redelijk snel ik vind vrouwen die afgetrainde sixpac hebbe en getrainde spierballen beetje ver gaan eerlijk gezegd. Gewoon een slanke maar toch wel erg sportieve is en geen spierballen heeft vrouw is voor mij wel een ideaal plaatje erger moet het niet worden.
Comment
-
Originally posted by Juul94 View PostDat is lastig aan te geven maar voor mij is de grens bij gespierde vrouwen al redelijk snel ik vind vrouwen die afgetrainde sixpac hebbe en getrainde spierballen beetje ver gaan eerlijk gezegd. Gewoon een slanke maar toch wel erg sportieve is en geen spierballen heeft vrouw is voor mij wel een ideaal plaatje erger moet het niet worden.
Jongens vinden het vaak minder omdat dan die vrouwen vaak gespierder zijn dan hunzelf, dat doet hun ego niet goed:P
Comment
-
Originally posted by Pallas View PostDank voor de uitleg. Even rekenen.... ik denk dat ik met 1,78 en 78 kilo dan hakken nodig heb van 10 centimeter .
@Inabouw: de wereld is nu eenmaal niet eerlijk verdeeld he, maar aan de andere kant zijn er ook weer zat dingen waaraan mannen minder in geaccepteerd zijn.Last edited by scoobydoo; 19-03-2012, 20:59.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Originally posted by seanl94 View PostWaarom zou jij aan mijn ideaalbeeld willen doen?
Ik was even een beeld aan het vormen van mezelf: mijn lengte met als gewicht lengte in centimeters minus 100 maar dan langer, dus op hakken. Voor mij zou het beeld dan niet anders zijn.
Anyway maak je geen zorgen, ik zal niet vlak naast je gaan staan en je dwarfen.
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostJongens vinden het vaak minder omdat dan die vrouwen vaak gespierder zijn dan hunzelf, dat doet hun ego niet goed:PTrain hard or go hormone
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...12 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
13 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
18 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: